Gå til innhold

Uvanlige bivirkninger av antidepressiva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er mann i femtiårene som i sommer begynte på zoloft. Samtidig som jeg begynte med Zoloft begynte jeg å få blod i seden. Har prøvd og sluttet med Wellbutrin av samme årsak. Etter at jeg stoppet med Wellbutrin fikk jeg normal farge igjen. Min lege kan hverken bekrefte eller avkrefte at Wellbutrin. og nå å Zoloft. gir blødninger, men det faktum at blødninger begynner og stopper med medisinen er det jo vanskelig å se bort fra. Disse bivirkningene står ikke oppført på vedlegget som ligger i pakken. Før gikk jeg på aurorix som ikke medførte noen blødninger. Har fått sjekket ut at det er kreft eller fysiske skader.

Har andre opplevd uønskede bivirkninger av antidepressiva som ikke står i vedlegg til pakken? 

Anonymkode: 8a601...763

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489609-uvanlige-bivirkninger-av-antidepressiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette sier AI:

Hematuria, which is the presence of blood in urine, is significantly more common in patients receiving SSRI (Selective Serotonin Reuptake Inhibitors) or SNRI (Serotonin-Norepinephrine Reuptake Inhibitors) treatments. If a patient experiences hematuria while on these medications, it's important to consider SSRI/SNRI use when investigating the cause. If you have further questions or need more specific information, feel free to ask!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...