Gå til innhold

Dere som er bedre fra langvarig depresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå har jeg alltid vært sårbar, så for min del er det ikke ett sykdomsbilde.

Anonymkode: c3425...e19

Etter at jeg skrev teksten tenkte jeg på hva det å være sårbar egentlig betyr. Hva legger du i begrepet?

Anonymkode: 88afa...adf

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Etter at jeg skrev teksten tenkte jeg på hva det å være sårbar egentlig betyr. Hva legger du i begrepet?

Man gråter lett av såre ting, av fine ting, reagerer med vond følelse når man hører kjefting osv.

Anonymkode: c3425...e19

stjernestøv
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har alltid fått høre i psykiatrien at jeg er født med en sårbarhet, vet ikke hva de mener med det. 

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kjennes det ut som en robust fremgang/tilfriskning eller er skille mellom det å være syk/frisk et tynt skille og du kjenner deg sårbar?

Jeg har ikke hatt noen langvarig depresjon i flere år, men tilbakefall av en varighet på 2 til 5 måneder av gangen med stort funksjonstap når det har pågått. Jeg husker jeg følte det usikkert i starten. Jeg hadde nærmest en forventning om å få tilbakefall av depresjon ca. hvert 3 år. Det var basert på tidligere erfaringer gjennom 17 år. Jo flere år som har gått, jo mer kan jeg senke skuldrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...