Pegaso98 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hei Er det noen her som tidligere har opplevd overgrep, og som har blitt retraumatisert av medisinske prosedyrer i ettertid? Jeg står helt fast etter selvmordsforsøk hvor jeg ble funnet og lagt i respirator. Våknet med kateter, som føles som et nytt overgrep. Dette har igjen utløst to nye selvmordsforsøk, og jeg har vært på akuttpsykiatrisk avdeling nå ca 5 uker. Jeg klarer ikke å dusje eller se min egen kropp, og har ikke klart det siden det første kateteret. Jeg har heller ikke klart å sove i en seng, og har ligget på gulvet i 5 uker. Har en befalende delpersonlighet som tvinger meg til å ta selvmord. Har kompleks PTSD, men mistenker DID i tillegg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler jeg har blitt utsatt for nye overgrep. Husker ingenting av det som skjedde på sykehuset, mistet totalt kontroll over egen kropp, en kropp som ikke evner å skille barndom fra sykehusbehandling. Det føles som de har gjenskapt barndommen, og jeg føler meg helt ubeskyttet i verden i den grad at det eneste som kan beskytte meg er å dø (for da kan ingen røre meg). Er det noen som har noe erfaring med retraumatisering og som kan komme med noen støttende ord? ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489639-retraumatisert-av-helsepersonell-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.