Gå til innhold

Når man har vært inn og ut av depresjoner siden en var barn...

Anbefalte innlegg

Når man har vært inn og ut av depresjoner siden en var barn, og depresjonene bare har kommet tettere med årene, er en dømt til å slite med det resten av livet? 

Hadde tilbakevendende depressiv lidelse. Så bipolar 2 og nå shizoaffektiv. 

Finnes det en permanent løsning? Bør jeg prøve mer antidepressiva selv om jeg enten blir hypoman av det eller bare ingen virkning? 

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har vært deprimert i 3 år (ble syk som voksen) og jeg spurte behandler om jeg måtte leve slik resten av livet. Da svarte han nei, men om jeg hadde vært deprimert siden barne/ungdomsår hadde det stilt seg annerledes...

Anonymkode: 3c962...a07

AnonymBruker

Prøv heller å finn noe meningsfullt å gjøre på dagtid. Få deg en jobb f. Eks. Du kommer vare til å fortsette i det samme sporet om du bare sitter i en stol eller seng hele dagen. 

Anonymkode: 9d4be...322

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har vært deprimert i 3 år (ble syk som voksen) og jeg spurte behandler om jeg måtte leve slik resten av livet. Da svarte han nei, men om jeg hadde vært deprimert siden barne/ungdomsår hadde det stilt seg annerledes...

Anonymkode: 3c962...a07

Åja. Det lover jo ikke bra. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Prøv heller å finn noe meningsfullt å gjøre på dagtid. Få deg en jobb f. Eks. Du kommer vare til å fortsette i det samme sporet om du bare sitter i en stol eller seng hele dagen. 

Anonymkode: 9d4be...322

Jeg bruker ikke sitte i en stol eller seng hele dagen. Har trent i alle år. Gått skole, jobbet. Har planer om å få meg jobb. 

Endret av Glitter
stjernestøv

jeg har jo slitt med angst hele livet og depresjoner, jaja og det åndelige....sikkert psykoser. Noe blir bedre når jeg går på medisiner, andre ting må jeg leve med som negative symptomer. det kan jo minne om depresjon men når jeg har prøvd AD har det ikke hjulpet. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...