Gå til innhold

Blir dårligere, ser ingen framtid

Anbefalte innlegg

Har skrevet mye her inne så de som irriterer seg får bare droppe å lese.
Føler jeg har gjort ting relativt riktig allikevel så blir jeg verre, både angst og depresjon. I stedet for å sitte inne har jeg presset meg til å komme meg på fontenehuset stort sett hver dag, der har jeg det bedre, men koster meg alt jeg har.
Når jeg kommer hjem er jeg utslitt å må legge meg ned.
Tenker mer og mer at jeg ikke orker mer. Har begynt på antideppresiva, er mitt siste håp føler jeg.
Jeg vet jeg er negativ og prøver å snu tankene, men klarer det ikke. Har sikkert noe med at bror er blitt dårligere også som påvirker meg.

Noen som har gode råd? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489647-blir-d%C3%A5rligere-ser-ingen-framtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Angstlei skrev (14 minutter siden):

Føler jeg har gjort ting relativt riktig allikevel så blir jeg verre, både angst og depresjon. I stedet for å sitte inne har jeg presset meg til å komme meg på fontenehuset stort sett hver dag, der har jeg det bedre, men koster meg alt jeg har.
Tenker mer og mer at jeg ikke orker mer. Har begynt på antideppresiva, er mitt siste håp føler jeg.
Jeg vet jeg er negativ og prøver å snu tankene, men klarer det ikke. Har sikkert noe med at bror er blitt dårligere også som påvirker meg.

Noen som har gode råd? 

Du må nesten bare stå i det til AD virker, håper det virker snart da. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Når du begynner på så lave doser som du gjør vil det gå mange mnd til før bedring. Må nesten opp i de doser som hjelper før man kan forvente bedring.

Anonymkode: 751ef...1e1

Ja, sant det, tenkte å gå opp til 37.5 i morgen. Orker i mnder før virkning. 

Annonse

Angstlei skrev (1 time siden):

Noen som har gode råd? 

Hvor lenge har du vært deprimert/hatt angst? Iom at du begynner på AD nå.

Anonymkode: 574bd...1e6

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kan du begynne å trene? Det gjør veldig godt for meg som sliter med angst og depresjon?

Er så tom for krefter, virker akkurat nå som veldig vanskelig, men håper jeg klarer det hvis jeg blir litt bedre. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor lenge har du vært deprimert/hatt angst? Iom at du begynner på AD nå.

Angst i 30 år, skikkelig deprimert i 1.5 år. Kunne ikke begynne på AD før jeg hadde sluttet på en annen medisin som hadde interaksjoner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...