Gå til innhold

Skrive dagbok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jamen dersom det er sin egen private dagbok som ingen andre får se?

Anonymkode: ad389...790

Åja, trodde du mente å skrive dagbok på dagbokforumet her. 

Jeg tror uansett det kan være fint å skrive ned vonde ting som en går og bærer på. Da får man det liksom ut fra hodet og videre ut av kroppen/systemet. Sånn tenker jeg i alle fall, og det har hjulpet meg. 

En øvelse jeg gjorde et par ganger da penn og papir var vanlig å bruke, var å skrive av meg ting ned på papiret, og etterpå krølle det sammen og destruere det. Da var det liksom blitt overført fra hodet, gjennom kroppen, og så ut og bort. Da kvittet jeg meg liksom med det. Symbolsk. Men det spørs jo hva det gjelder da. Ikke alle problemer man kan forholde seg slik til. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489658-skrive-dagbok/#findComment-4348065
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...