Gå til innhold

En hund kan gjøre så mye for oss og med oss

Anbefalte innlegg

Min erfaring med hund er at det er mye lettere å komme i kontakt med folk. Det er mange som kommer til oss, og når vi møter folk med andre hunder snakker vi med dem også. Idag  ble t o m mannen min invitert inn til en nabo på kaffe (de har også hund). Etterpå kom han til oss, han skal hjelpe oss å ordne noe som vi egentlig tenkte å sette bort til fagfolk 😆

En gang i tiden brukte sønnen min hunden som sjekketriks. Hunden var så søt, og så passerte det damer som stoppet og strøk den og sa den var så søt. Han kom i kontakt med damer på den måten 🤪 

I tillegg til dette så MÅ man ut, hver dag, hele året når man har hund. Man må tvinge seg selv opp av sofaen og gå ut. Mye selskap er det også. Men det er også mye ansvar, og den blir avhengig av oss i dens hele levetid. 

Hadde bare så lyst til å dele noe positivt :) 

Endret av Emoji

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...