Gå til innhold

Flere her som skriver dikt?

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en del dikt for en stund tilbake, men har lenge nå ikke klart å skrive på lenge... Så i den sammenheng lurer jeg på om det er flere her som skriver dikt? Hvor henter du inspirasjon fra?

Også lurer jeg på om det å la behandler lese dikt man har skrevet har noe for seg eller er det i det hele tatt noe en behandler er interessert i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489721-flere-her-som-skriver-dikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
lavender skrev (10 timer siden):

Jeg skrev en del dikt for en stund tilbake, men har lenge nå ikke klart å skrive på lenge... Så i den sammenheng lurer jeg på om det er flere her som skriver dikt? Hvor henter du inspirasjon fra?

Også lurer jeg på om det å la behandler lese dikt man har skrevet har noe for seg eller er det i det hele tatt noe en behandler er interessert i?

Om det er relevant for behandlingen?

Anonymkode: df1d2...11d

Glitter skrev (10 timer siden):

Jeg har det som deg. Har litt over 80 dikt, men er lenge siden jeg skrev nå. 

80 dikt er veldig bra da, jeg har vel bare sånn 15 eller noe sånt. Synes det er veldig terapeutisk å skrive egentlig, så litt kjipt å ikke få til å skrive lengre... 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om det er relevant for behandlingen?

Anonymkode: df1d2...11d

Ja, det er det da, noen av diktene kan vel kanskje være relevante siden de setter ord på hvordan jeg tenker og føler.

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja jeg har flere bøker med dikt men klarer ikke skrive dikt når jeg går på ap, mister inspirasjonen på en måte. Har skrevet siden jeg var tenåring da. 

Så fint å høre at du har holdt på så lenge. Selv har jeg bare skrevet dikt i ett par år. Ellers kjedelig å miste inspirasjon da, det har jeg også men tror ikke det er antipsykotika sin skyld for min del da, bare blitt mindre kreativ.

stjernestøv
lavender skrev (13 minutter siden):

Så fint å høre at du har holdt på så lenge. Selv har jeg bare skrevet dikt i ett par år. Ellers kjedelig å miste inspirasjon da, det har jeg også men tror ikke det er antipsykotika sin skyld for min del da, bare blitt mindre kreativ.

ok. Ja det var kjekt å skrive dikt, satt oppe om nettene og og skrev dikt. Ok, håper du får inspirasjon igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...