Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Soleil70
Skrevet
Adeie skrev (49 minutter siden):

Kjøpte litt smågodt. Ble så kvalm at annen mat er uaktuell. Så da ble det lunsj, middag og kvelds.

Been there, done that 🤭 

Skrevet
Adeie skrev (56 minutter siden):

Kjøpte litt smågodt. Ble så kvalm at annen mat er uaktuell. Så da ble det lunsj, middag og kvelds.

Hehe. Det skjedde meg også nå i ettermiddag. Ble skrubbsulten av bytur og shopping som tok hele dagen. Røk på en smågodt smell i bilen på vei hjem.  Det var ikke engang til meg.. det blir burger når bølgene har lagt seg her etterhvert 🤮

Skrevet

Grønn thaicurry med kylling og grønnsaker 😊

Skrevet

Lasagne fra Meny som varmes i microen. Den var god 😊

Annonse

Nicklusheletida
Skrevet

Det ble langtidsstekte koteletter med gulrot og salat. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (17 minutter siden):

Det ble langtidsstekte koteletter med gulrot og salat. 

Er du frisk nå? 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Er du frisk nå? 

Det går bedre og bedre dag for dag, men hoster og snørrer litt fortsatt. :) Jeg er i hvert fall oppegående nå. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Det går bedre og bedre dag for dag, men hoster og snørrer litt fortsatt. :) Jeg er i hvert fall oppegående nå. 

Ok. Bra du er bedre da i hvert fall :) 

Dinolina
Skrevet

kjøttboller i brun saus, med potetmos og grønnsaker.

Skrevet

I dag blir det en av mannens spesialiteter, med våre barn/svigerbarn på middag: Helstekt kylling og hjemmelaget karamellpudding til dessert. 

Skrevet

I dag skal vi ha fiskeburger og grønnsaker.

Annonse

Lillemus
Skrevet

Som vi ofte har i helgene - biff. :) Sist helg prøvde jeg å lage søtpotetfries i stekeovnen fra bunnen av (ikke ferdig kjøpte som inneholder  diverse e-stoffer og tull), men de ble ikke så vellykket. I dag skal jeg prøve med varmluft, om ikke det heller blir bra så vurderer vi jaggu en airfryer... 🙈

Skrevet
Lillemus skrev (13 minutter siden):

Som vi ofte har i helgene - biff. :) Sist helg prøvde jeg å lage søtpotetfries i stekeovnen fra bunnen av (ikke ferdig kjøpte som inneholder  diverse e-stoffer og tull), men de ble ikke så vellykket. I dag skal jeg prøve med varmluft, om ikke det heller blir bra så vurderer vi jaggu en airfryer... 🙈

Airfryer fikk jeg i julegave, men jeg har ikke prøvd den ennå. Er et tiltak å lære seg med den. Men må nesten prøve snart. 😅

AnonymBruker
Skrevet

En enkel toast

Anonymkode: 2d37f...388

Skrevet

Her har mannen laget kotelett med grønnsaker.

stjernestøv
Skrevet

Her ble det fiskekaker i dag. 

Skrevet

Frossenpizza. Hunden fikk siste stykket. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...