Soleil70 Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Adeie skrev (49 minutter siden): Kjøpte litt smågodt. Ble så kvalm at annen mat er uaktuell. Så da ble det lunsj, middag og kvelds. Been there, done that 🤭 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Adeie skrev (56 minutter siden): Kjøpte litt smågodt. Ble så kvalm at annen mat er uaktuell. Så da ble det lunsj, middag og kvelds. Hehe. Det skjedde meg også nå i ettermiddag. Ble skrubbsulten av bytur og shopping som tok hele dagen. Røk på en smågodt smell i bilen på vei hjem. Det var ikke engang til meg.. det blir burger når bølgene har lagt seg her etterhvert 🤮 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Det ble langtidsstekte koteletter med gulrot og salat. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Nicklusheletida skrev (17 minutter siden): Det ble langtidsstekte koteletter med gulrot og salat. Er du frisk nå? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars stjernestøv skrev (21 minutter siden): Er du frisk nå? Det går bedre og bedre dag for dag, men hoster og snørrer litt fortsatt. Jeg er i hvert fall oppegående nå. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Det går bedre og bedre dag for dag, men hoster og snørrer litt fortsatt. Jeg er i hvert fall oppegående nå. Ok. Bra du er bedre da i hvert fall 1 Siter
Dinolina Skrevet 30. mars Forfatter Skrevet 30. mars kjøttboller i brun saus, med potetmos og grønnsaker. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars I dag blir det en av mannens spesialiteter, med våre barn/svigerbarn på middag: Helstekt kylling og hjemmelaget karamellpudding til dessert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Som vi ofte har i helgene - biff. Sist helg prøvde jeg å lage søtpotetfries i stekeovnen fra bunnen av (ikke ferdig kjøpte som inneholder diverse e-stoffer og tull), men de ble ikke så vellykket. I dag skal jeg prøve med varmluft, om ikke det heller blir bra så vurderer vi jaggu en airfryer... 🙈 0 Siter
Glitter Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Lillemus skrev (13 minutter siden): Som vi ofte har i helgene - biff. Sist helg prøvde jeg å lage søtpotetfries i stekeovnen fra bunnen av (ikke ferdig kjøpte som inneholder diverse e-stoffer og tull), men de ble ikke så vellykket. I dag skal jeg prøve med varmluft, om ikke det heller blir bra så vurderer vi jaggu en airfryer... 🙈 Airfryer fikk jeg i julegave, men jeg har ikke prøvd den ennå. Er et tiltak å lære seg med den. Men må nesten prøve snart. 😅 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.