Lillemus Skrevet 2. april Skrevet 2. april Fant et par fiskekaker i fryseren som ligger i kjøleskapet til jeg kommer hjem i kveld og tar en rest av blomkål i ostesaus til. 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. april Skrevet 2. april (endret) I går hadde vi hjemmelaget potetstappe, kokte brekkbønner og en kjempegod grovmalt pølse kjøpt på et lokalt utsalg. I dag blir det fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og kokte gulrøtter til, med masse karri oppå! Mmmm! Endret 2. april av påskelilje 1 Siter
Stikkelsbær Skrevet 2. april Skrevet 2. april Jeg skal ha det samme som Stjernestøv men med quinoa i stedet for pommes frites. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. april Skrevet 2. april Enkelt i dag. Mexicansk gryte fra pose med kjøttdeig, pimpet med litt ekstra mais, cumin-krydder og creme fraiche ved servering. 0 Siter
Glitter Skrevet 2. april Skrevet 2. april Venter på take away. Frityrstekt svinefilet med ris og sursøt saus til. 0 Siter
Marye Skrevet 2. april Skrevet 2. april Glitter skrev (46 minutter siden): Venter på take away. Frityrstekt svinefilet med ris og sursøt saus til. Nesten det beste jeg vet 1 Siter
Marye Skrevet 2. april Skrevet 2. april Marye skrev (3 timer siden): Idag blir det burger fra burger king eller mcdonalds Forandring i planene. Det blir kebab i pita 0 Siter
Dinolina Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april I dag blir det enkelt og greit bare pølse i brød. Med sprøstektløk og rekesalat på. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3. april Skrevet 3. april I dag skal jeg prøve meg på på lage stekt ørret med asiatisk-inspirert saus, blomkålris og grønnsaker. Ikke laget det før. 2 Siter
Lillemus Skrevet 3. april Skrevet 3. april Vet ikke, skal bort på besøk, men jeg håper hun lager den deilige lasagnen hun ofte gjør når vi kommer! 0 Siter
Dinolina Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Vhanja skrev (1 time siden): I dag skal jeg prøve meg på på lage stekt ørret med asiatisk-inspirert saus, blomkålris og grønnsaker. Ikke laget det før. Det høres godt ut. Håper det blir vellykket 0 Siter
Vhanja Skrevet 3. april Skrevet 3. april Dinolina skrev (3 minutter siden): Det høres godt ut. Håper det blir vellykket Takk, håper jeg også. 1 Siter
Marye Skrevet 3. april Skrevet 3. april Marye skrev (2 timer siden): Kjøttkaker i brun saus og potet Venninnen min orket ikke lage kjøttkaker , så det ble stroganoff gryte med karbonadedeig og potetmos 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. april Skrevet 4. april Jeg laget jordskokksuppe til meg og foreldrene mine i ettermiddag, fra egen avling. Kjempegodt! I kveld laget jeg en deilig selvkomponert kyllinggryte til mannen og meg (han er ikke glad i jordskokksuppe). Det smakte herlig! Ikke ofte vi har to middager, men det ble det i dag, på meg 🙃🤪 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april Skrevet 4. april I dag var jeg sliten, hadde litt hodepine og var litt "ekkel" i nesen, så jeg gravde frem en boks lapskaus fra fryseren. Kjempegodt! Veldig kjekt å ha noe ferdig på luringa til slike dager. 3 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april Skrevet 5. april I kveld blir det en vegetar grateng på meg og mannen, da har vi middag til i morgen og. Litt greit det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.