Dinolina Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april Spiste god Biff på restaurant, med god ostekake til dessert. 0 Siter
Dinolina Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april stjernestøv skrev (14 minutter siden): Lapskaus på boks, kjedelig. Syns ikke den er så god, rar på smak både den lyse og mørke. Men tilføre pølsebiter og litt annet så smaker den ofte bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april Skrevet 10. april Dinolina skrev (1 minutt siden): Syns ikke den er så god, rar på smak både den lyse og mørke. Men tilføre pølsebiter og litt annet så smaker den ofte bedre. ja den er litt rar men tok det enkelt i dag. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det blir kålruletter med brun saus. Det er snavvel. 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. april Skrevet 11. april I kveld har vi hatt reker med tilbehør og bobler. Mmmmmm! Nydelig! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april I dag trodde jeg det skulle bli spaghetti bolognaise, men så dro jeg på besøk til foreldrene mine, og de skal ha kakebesøk kl. 14. De er så småspiste så da utgår middagen. Jaja, får prøve igjen i morgen 😉 Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april Vi hadde kylling i spicy karrisaus med salat til. Nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.