stjernestøv Skrevet 16. april Skrevet 16. april Laks, poteter og grønnsaker med rømme. Alt i ovnen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. april Skrevet 16. april stjernestøv skrev (45 minutter siden): Laks, poteter og grønnsaker med rømme. Alt i ovnen. Det var ikke godt, hadde det for lenge i ovnen men spiste det. Tørt og ekkelt. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 16. april Skrevet 16. april Blir lobnobs i dag. Null søvn i natt=null energi og null lyst på mat. 0 Siter
påskelilje Skrevet 16. april Skrevet 16. april I dag blir det veldig enkelt: Pizza mozzarella fra Dr Oetker 😅 Vi holder på å jobbe med diverse ting her, både ute og inne, og kommer nok til å holde på til det blir mørkt, så ingen tid til matlaging. 0 Siter
Dinolina Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april Kveldsmiddag på meg. Pommes frites og grillpølser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. april Skrevet 17. april (endret) Lammekoteletter, men hvor lenge skal de stå i ovnen? Chat sier 15 min på over og undervarme, stemmer det? det er lammelår men ser ut som koteletter, hm. Endret 17. april av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. april Skrevet 17. april stjernestøv skrev (58 minutter siden): Lammekoteletter, men hvor lenge skal de stå i ovnen? Chat sier 15 min på over og undervarme, stemmer det? det er lammelår men ser ut som koteletter, hm. oi de krympet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april Skrevet 17. april I dag skal vi ha biff og bernaise. Og karamellpudding til dessert. 0 Siter
Marye Skrevet 17. april Skrevet 17. april (endret) Indrefilet, fløtegratinerte poteter, brokkoliner og bearnaise Endret 17. april av Marye 0 Siter
Dinolina Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april Rester av lammesteken fra i går. Eplekake med is til dessert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april Skrevet 18. april I dag panerte jeg noen stykker med skrei og lagde en liten grateng med blomkål og brokkoli ved siden av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.