Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje skrev (16 minutter siden):

Rester fra forrige uke: fiskeboller, stekte poteter og pizzafyll 😅 

Det var litt av en kombo. Eller hva er egentlig pizzafyll, sånn kjøttsaus vi lagde i gamledager? Da var jo hjemmelaget pizza ensbetydende med en tomatsaus med løk og kjøttdeig.

Annonse

Ekstra skrev (6 timer siden):

Det var litt av en kombo. Eller hva er egentlig pizzafyll, sånn kjøttsaus vi lagde i gamledager? Da var jo hjemmelaget pizza ensbetydende med en tomatsaus med løk og kjøttdeig.

Haha 😅

Jeg var hjemme alene,  og orket ikke lage ny middag bare til meg. Jeg varmet alt på panna. Pizzafyllet var hjemmelaget,  med crushete tomater, løk, hvitløk ++ men ikke kjøtt (dattera laget pizza med pepperoni eller salami på i forrige uke. Så det spicet jo opp fiskebollene litt da 😅😅😅 

Jeg linet det opp på tallerkenen uten å grause det sammen, og det ble ... ganske så godt! Men jeg ville nok ikke ha servert det til gjester 😅

påskelilje skrev (31 minutter siden):

Haha 😅

Jeg var hjemme alene,  og orket ikke lage ny middag bare til meg. Jeg varmet alt på panna. Pizzafyllet var hjemmelaget,  med crushete tomater, løk, hvitløk ++ men ikke kjøtt (dattera laget pizza med pepperoni eller salami på i forrige uke. Så det spicet jo opp fiskebollene litt da 😅😅😅 

Jeg linet det opp på tallerkenen uten å grause det sammen, og det ble ... ganske så godt! Men jeg ville nok ikke ha servert det til gjester 😅

Fiskeboller er jammen godt :) Lenge siden jeg har spist det, så det skal jeg ha til middag i morgen. 

Dinolina skrev (31 minutter siden):

Fiskeboller er jammen godt :) Lenge siden jeg har spist det, så det skal jeg ha til middag i morgen. 

Jeg er veldig glad i fiskeboller som hverdagsmiddag! Med hjemmelaget hvit saus, kokte poteter og kokte gulrøtter og med karrydryss på. Og så har svigermor som tradisjon å ha stekt flesk til, og det er faktisk godt, selv om jeg egentlig er særs skeptisk til å blande kjøtt og fisk 😱

Nyt middagen i morgen!

påskelilje skrev (8 timer siden):

Jeg er veldig glad i fiskeboller som hverdagsmiddag! Med hjemmelaget hvit saus, kokte poteter og kokte gulrøtter og med karrydryss på. Og så har svigermor som tradisjon å ha stekt flesk til, og det er faktisk godt, selv om jeg egentlig er særs skeptisk til å blande kjøtt og fisk 😱

Nyt middagen i morgen!

Selvfølgelig er det stekt flesk eller bacon til fiskeboller, nam! Jeg er ikke oppvokst med det, men mannen bruker det og jeg omfavnet det umiddelbart. 😁

Nicklusheletida
Lillemus skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig er det stekt flesk eller bacon til fiskeboller, nam! Jeg er ikke oppvokst med det, men mannen bruker det og jeg omfavnet det umiddelbart. 😁

Jeg har også begynt med det. Kjempegodt :)

Lillemus skrev (3 timer siden):

Noen bruker bacon til kokt torsk også, har du smakt det?

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig! 😋 Alt blir bedre med bacon! ;) 

Ja t.o.m på laks. Laks med carbonarasaus og bacon på toppen. 

Har brukt det på kylling også, men da kyllingbacon. Denne har jeg laget noen ganger og den er god.  :https://hjemmelagablogg.com/2022/01/24/kylling-i-form-med-bacon/ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...