Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helgen?

Anbefalte innlegg

krøll9 skrev (8 minutter siden):

Jeg skal jobbe dugnad i forbindelse med barnas fritidsaktiviteter. Det har jeg gruet meg til lenge. Vanskelig å gjøre når jeg ellers ikke går på butikken en gang for tiden. Det varer flere timer, jeg må virke entusiastisk og støttende ovenfor barna, kunne ekspedere masse ukjente mennesker i en støyete hall. Jeg kjenner ikke de andre foreldrene jeg skal være sammen med og gruer meg til å måtte forholde meg til smalltalk og simulere glede og engasjement timesvis i strekk. Bare det å kjøre ungen dit hadde vært nok. Skulle gjort noe sosialt på lørdag men det har jeg avlyst. Dette er vel ingenting men kjennes ut som helt katastrofe. 

Grøss og gru!

Jeg skal se Paddington i Peru. 

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
hattifnattus skrev (Akkurat nå):

Ta igjen husarbeid og se på serier. Ellers vet jeg ikke. Har meldt meg inn hos SATS så kan være at jeg stikker innom der på søndagen hvis kneet tillater.

Kanskje spinning kan være noe? 

Anonymkode: d50e7...0a2

hattifnattus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje spinning kan være noe? 

Anonymkode: d50e7...0a2

Det, ellers så tenkte jeg å kjøre styrke i armer og og overkroppen.  :) Har vært støttemedlem på et annet senter de siste årene og fikk litt bakoversveis da jeg så at hadde vært der kun en håndfull ganger i fjor, så nå er det skjerpings😅

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan relatere til følelsen. Har du en partner som kan ta over? Eventuelt en av foreldrene dine?

Anonymkode: 48f00...6f1

Nei. Har ikke noen som kan ta over men er og opptatt av å ikke skuffe barnet og la noe synes. Da blir hen bekymret og sikkert skuffet. Kommer til å overleve. Håper bare jeg klarer å la være å bli sånn "fjern" og uoppmerksom underveis - den boblefølelsen når man får sånn avstand til omgivelsene. 

Sokk skrev (3 timer siden):

Grøss og gru!

Jeg skal se Paddington i Peru. 

Nice rhyme

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...