Gå til innhold

Stilnoct / imovane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Osten skrev (6 minutter siden):

Det er ikke farlig. Hør heller på psykiateren enn å bry deg om hva anonyme på nett sier.

Nå skrev jeg " farlig". Det å ta mange sløvende medisiner pr dag er uheldig. Har lite med min anonymitet å gjøre. 

Anonymkode: c9c7a...987

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå skrev jeg " farlig". Det å ta mange sløvende medisiner pr dag er uheldig. Har lite med min anonymitet å gjøre. 

Jeg blir ikke sløv av vival og har aldri blitt det heller. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg blir ikke sløv av vival og har aldri blitt det heller. 

Det er en sløvende medisin, samme er imovane og seroquel. 

Men vet at her er anonyme så nedsett at deres råd ikke betyr stort. Så i syedenfor å prøve å begrense den bruken, så fortsett å tenk at jeg som anonym har null peiling.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men vet at her er anonyme så nedsett at deres råd ikke betyr stort. Så i syedenfor å prøve å begrense den bruken, så fortsett å tenk at jeg som anonym har null peiling.

Syns ikke jeg bruker så mye jeg. 

Annonse

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Merker ingen bivirkninger. trodde ikke det var farlig. 

Det er ikke farlig, det er kun et spørsmål om hva som er hensiktsmessig. Du trenger nok både vival og seroquel for å ikke ha altfor mye angst, og så lenge du kun tar medikamenter forskrevet av lege/psykiater, så synes jeg ikke du skal bekymre deg. 

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er viktig å huske at "på seg selv kjenner man ingen andre". For noen er det helt riktig det du skriver, mens det for andre kan være hensiktsmessig å bruke disse medikamentene slik Stjernestøv gjør. Det er mange faktorer som avgjør hva som er mest hensiktsmessig når det gjelder bruk av medikamenter. 

stjernestøv
frosken skrev (1 minutt siden):

Det er ikke farlig, det er kun et spørsmål om hva som er hensiktsmessig. Du trenger nok både vival og seroquel for å ikke ha altfor mye angst, og så lenge du kun tar medikamenter forskrevet av lege/psykiater, så synes jeg ikke du skal bekymre deg. 

ok, takk. Da skal jeg ikke bekymre meg, tar jo ikke mer enn han har sagt jeg skal ta. 

AnonymBruker
frosken skrev (4 minutter siden):

Det er viktig å huske at "på seg selv kjenner man ingen andre". For noen er det helt riktig det du skriver, mens det for andre kan være hensiktsmessig å bruke disse medikamentene slik Stjernestøv gjør. Det er mange faktorer som avgjør hva som er mest hensiktsmessig når det gjelder bruk av medikamenter. 

Hensiktsmessig betyr ikke at det ikke er skadelig. 

Når man med 3 sløvende medisiner enda ikke får den søvn man skal ha, så ville jeg satt spørsmål om hensiktsmessigheten er til stede. Her skriver jeg etter hva jeg har lest bruker før har nevnt og når søvn faktisk er problem, så wr ikke det å ta imovane, vival og seroquel sammen en god ide. Da er alt brukt opp. Det er aldri feil å be folk redusere bruken av b-preparatet.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hensiktsmessig betyr ikke at det ikke er skadelig. 

Når man med 3 sløvende medisiner enda ikke får den søvn man skal ha, så ville jeg satt spørsmål om hensiktsmessigheten er til stede. Her skriver jeg etter hva jeg har lest bruker før har nevnt og når søvn faktisk er problem, så wr ikke det å ta imovane, vival og seroquel sammen en god ide. Da er alt brukt opp. Det er aldri feil å be folk redusere bruken av b-preparatet.

Tror du psykiateren hadde gitt det til meg hvis det var skadelig? Og det hjelper meg jo men ja jeg kan våkne midt på natten. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Tror du psykiateren hadde gitt det til meg hvis det var skadelig? Og det hjelper meg jo men ja jeg kan våkne midt på natten. 

Nå er det ikke helt uvanlig at leger/psykriatere gir mer medisiner enn hva godt er. 

Men sett deg ned å studer dette selv. 

Det å fortsette på medisiner som ikke fungerer og legger til mer og mer og mer er desverre ofte problem man ser i psykiatrien spesielt.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste medisiner  er sløvende og folk blir avhengig. Men mange må ha slike medisiner.  

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du ikke tør å stå fram med meningene dine med ditt faste nick, blir du ikke tatt på alvor av meg iallfall. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det ikke helt uvanlig at leger/psykriatere gir mer medisiner enn hva godt er. 

Men sett deg ned å studer dette selv. 

Det å fortsette på medisiner som ikke fungerer og legger til mer og mer og mer er desverre ofte problem man ser i psykiatrien spesielt.

Det hjelper jo meg, så det er jo bra. 

AnonymBruker
Osten skrev (38 minutter siden):

Når du ikke tør å stå fram med meningene dine med ditt faste nick, blir du ikke tatt på alvor av meg iallfall. 

Har ingen behov for å bli tatt alvorlig av de som ser ned på en som skriver som anonym.

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Det hjelper jo meg, så det er jo bra. 

Du gjør som du vil. Men man bør stille spørsmål ang egne medisiner titt og ofte når man går på benzodiacepiner på daglig basis. Og må ha 3 medisiner for å søvne, og da enda ikke sover godt nok.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ingen behov for å bli tatt alvorlig av de som ser ned på en som skriver som anonym.

Du gjør som du vil. Men man bør stille spørsmål ang egne medisiner titt og ofte når man går på benzodiacepiner på daglig basis. Og må ha 3 medisiner for å søvne, og da enda ikke sover godt nok.

Jeg må også ta tre medisiner  for å få sove, det er ikke unormalt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...