Gå til innhold

Stilnoct / imovane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Søvn er utrolig viktig for å fungere. Men det er jo litt hangover og man får ikke samme søvnkvalitet. Men bedre enn å ikke få sove. Jeg får en pakke på 14 tab imovane ila et halvår, dette på 7,5 eller 10 mg husker ikke helt. Fordi legen min mener de er vanedannende. Ville heller jeg skulle bruke melatonin 

Anonymkode: 2e8fa...496

AnonymBruker
erik123 skrev (5 timer siden):

Jeg må også ta tre medisiner  for å få sove, det er ikke unormalt. 

Det er ikke normalt. Det vanlige er å fjerne de som ikke fungerer, for å så ta en ny.

Kan ikke fatte at dere en gang gidderbå ta medisiner som ikke fungerer. Da tar man ett opphold, og vips virker de igjen. Er ikke bedre å legge på nye hele tiden.

Anonymkode: c9c7a...987

stjernestøv
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du gjør som du vil. Men man bør stille spørsmål ang egne medisiner titt og ofte når man går på benzodiacepiner på daglig basis. Og må ha 3 medisiner for å søvne, og da enda ikke sover godt nok

Nå har jeg sovet godt tre netter på rad, det er da noe. Så plutselig våkner jeg midt på natta, sånn er det bare. 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 1.34):

Jeg får aldeles hukommelsestap mens de pågår. Husker ikke hva jeg har lagt på på sosiale medier og helt hjerne tåke. 
En dag våknet jeg av masse kommentarer, da hadde jeg lagt ut på veggen om noen i området solgte ferske krabber. Husker det ikke i det hele tatt. Endte jo opp med å måtte kjøpe noen. Jævla ekkelt 

Anonymkode: 2e8fa...496

Med slike bivirkninger bør du slutte med denne medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...