AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Plutselig er dataskjermen ikke i kontakt og det er kun bakgrunnsbildet. Jeg må jobbe på min lille pc og det er ikke lett. Anonymkode: 4b01c...aaa 0 Siter
Everybody Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 8.39): Plutselig er dataskjermen ikke i kontakt og det er kun bakgrunnsbildet. Ekspander Jeg skjønte ikke hva du mente her. Kan du forklare på en annen måte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jeg har en bærbar pc som jeg tar med til og fra jobb. Begge steder har jeg store skjermer. I dag jobber jeg hjemme og plutselig er det bare bakgrunnsbildet, og det er klart og fint. Ingenting jeg gjør kommer opp på den store skjermen. Anonymkode: 4b01c...aaa 0 Siter
Vhanja Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Har du sjekket skjerminnstillingene? Om det er duplicate eller extended? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Vhanja skrev (På 24.1.2025 den 15.25): Har du sjekket skjerminnstillingene? Om det er duplicate eller extended? Ekspander Hvor sjekker jeg det? Anonymkode: 4b01c...aaa 0 Siter
Vhanja Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 15.31): Hvor sjekker jeg det? Anonymkode: 4b01c...aaa Ekspander Vet ikke om du har det på norsk eller engelsk, men når jeg høyreklikker på skjermen (bakgrunnsbildet) så kan jeg velge "Display settings" og velge derfra. Endret 24. januar av Vhanja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Vhanja skrev (På 24.1.2025 den 15.40): Vet ikke om du har det på norsk eller engelsk, men når jeg høyreklikker på skjermen (bakgrunnsbildet) så kan jeg velge "Display settings" og velge derfra. Ekspander Det kommer opp noe "skjerminnstllinger", men jeg kommer ikke videre. Anonymkode: 4b01c...aaa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 15.53): Det kommer opp noe "skjerminnstllinger", men jeg kommer ikke videre. Anonymkode: 4b01c...aaa Ekspander Jeg fant ut av dette under skjerminnstillinger;). Tusen tusen takk for hjelpen. Anonymkode: 4b01c...aaa 1 Siter
Vhanja Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 16.04): Jeg fant ut av dette under skjerminnstillinger;). Tusen tusen takk for hjelpen. Anonymkode: 4b01c...aaa Ekspander Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.