Gå til innhold

Elon musk sin nazihilsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han er nok bare en misforstått autist som tar en Romersk hilsen, akkurat som Musk. Hjertene deres går jo ut til folket må vite.

Anonymkode: 043d7...4ab

Jeg synes det ser veldig bevisst ut. Han sier selv at det ikke er en nazi-hilsen og at mediene er hysteriske etc. Det er det jeg kaller trolling. Kanskje gaslighting er et riktig ord også. Det er en dobbeltkommunikasjon for å skape splid og få motparten ut av balanse. Trump er dyktig på det. Jeg tror Bannon drar det for langt.

Om han faktisk er nazist...tipper han ikke ser på seg selv som det. Han kommer med fascist -aktig retorikk om at bare en sterk mann kan lede Frankrike:

https://www.aftenposten.no/verden/i/GyJEQ4/bardella-avlyser-tale-etter-kontroversiell-haandhilsen-fra-bannon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...