Gå til innhold

Noen som har erfaring med Seroquel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
erik123 skrev (4 minutter siden):

Du skriver ikke norsk. Du har ikke fulgt med på skolen.

Har meget gode resultater på skriftlig språk i de 15 årene jeg brukte på skolen. 9 år på grunnskole, 3 år på vgs og 3 år i høyere utdanning. Har også mange kurs for å få mer viten   innen min sjanger. Så norsk skriver jeg meget godt. 

Er nok din kognitive evne til å forstå som er redusert, når ordene du leser ikke kommer i en satt orden.

Litt avansert lesning så kollapser hjernen din.

Anonymkode: 2316f...e9f

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har meget gode resultater på skriftlig språk i de 15 årene jeg brukte på skolen. 9 år på grunnskole, 3 år på vgs og 3 år i høyere utdanning. Har også mange kurs for å få mer viten   innen min sjanger. Så norsk skriver jeg meget godt. 

Er nok din kognitive evne til å forstå som er redusert, når ordene du leser ikke kommer i en satt orden.

Jeg hadde ikke gode resultater på skolen men forstår hva du skriver :) 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dette tror  jeg er bare sprøyt. 

Annonse

erik123 skrev (1 minutt siden):

Sov veldig bra , men hadde "rare" drømmer. 🙂

Men rare drømmer er ikke verre enn å ikke sove.  Jeg synes det å sove er alfa omega for meg.  Du kan jo prøve å ta mindre dose når du har sovet godt noen dager.  Lykke til med sovingen da  🥱😴

Dorthe skrev (3 timer siden):

Men rare drømmer er ikke verre enn å ikke sove.  Jeg synes det å sove er alfa omega for meg.  Du kan jo prøve å ta mindre dose når du har sovet godt noen dager.  Lykke til med sovingen da  🥱😴

Tror dette skal gå bra 🙂😊

AnonymBruker
erik123 skrev (På 28.1.2025 den 9.51):

Jeg tok 25 mg. i går kveld og sov bra, sovnet i 1 tiden og sov til kl. 0900, jeg tror 25 mg. er nok for meg. Så får vi se. 

erik123 skrev (På 28.1.2025 den 10.54):

Det er bedre med litt bivirknger en å ikke sove i det heletatt. 

erik123 skrev (På 29.1.2025 den 14.23):

En søvnløs natt. Jeg er fortvilet, må snart be om Sobril, for de virker. Skal det aldri ta slutt?

erik123 skrev (På 29.1.2025 den 14.57):

Tør ikke øke dosen på grunn av bivirkninger. Svimmel nok som det er. 

erik123 skrev (22 timer siden):

Det har du ingen ting med. Jeg merker når noe ikke virker. Lær deg å skrive norsk.

erik123 skrev (20 timer siden):

Skal prøve 50 mg. i kveld. Håper det blir bedre. 

erik123 skrev (32 minutter siden):

Tror dette skal gå bra 🙂😊

Tja. Vi får se i morgen😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...