AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg var det før. Svarte mye vet ikke, men mange år i terapi har lært meg å være 100% åpen og ærlig nå, selv med nye behandlere. Anonymkode: b0c61...f00 Så fint å høre. Hva tenker du om ditt "gamle jeg"? Anonymkode: 4b6ec...d5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fint å høre. Hva tenker du om ditt "gamle jeg"? Anonymkode: 4b6ec...d5c Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet. Men jeg tenker jo at det er ganske naturlig å være både stille, reservert og privat når man først begynner i terapi. Så klart, noen pasienter klarer vel åpne opp med en gang men for meg var det ikke sånn. Anonymkode: b0c61...f00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet. Men jeg tenker jo at det er ganske naturlig å være både stille, reservert og privat når man først begynner i terapi. Så klart, noen pasienter klarer vel åpne opp med en gang men for meg var det ikke sånn. Anonymkode: b0c61...f00 Jeg mente hvilke tanker gjør du deg om slik du var før i terapi? Tenker du at du var feks håpløs og udugelig eller har du medfølelse og tenker at du var i en prosess hvor du trengte mer tid? Anonymkode: 4b6ec...d5c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.