Babette Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden frosken skrev (På 26.1.2025 den 21.45): Jeg er ikke enig i at han virker "tydelig psykisk utviklingshemmet". Jeg synes imidlertid det er rart at at de sakkyndige før rettssaken i Norge oppfattet det som at det ikke var fare for gjentakelse, - og jeg tror nok at evnenivået hans muligens er noe lavt. Jeg tenker akkurat det samme, kan ikke skjønne at de hadde grunn til å tvile på faren for gjentakelse. Wangen hevdet i dokumentaren at assistert selvmord er tillatt i Sverige. Jeg har googlet, og fant at det blant annet er tillatt i Tyskland, Sveits, Nederland, Belgia. Sverige nevnes ikke. (Jeg er klar over forskjellen mellom assistert selvmord og aktiv dødshjelp). Hvilket inntrykk fikk du av "Vestlandsmannen"? Hadde han det bare i kjeften, eller hadde han utført noe? Han virket i alle fall atskillig sleipere enn Wangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489775-norge-bak-fasaden-d%C3%B8dsenglene/page/2/#findComment-4350437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.