Gå til innhold

Jakke-Kari er sint på Nasjonalmuseets toalettfasaliteter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du menn gjør det?

Anonymkode: 3f527...934

Jeg vet menn gjør det. Det kommer dråper opp mens man står i tisser. Sånn er det bare. Så da kommer det urin på setet.

Anonymkode: 056db...3d6

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg vet menn gjør det. Det kommer dråper opp mens man står i tisser. Sånn er det bare. Så da kommer det urin på setet.

Man løfter selvfølgelig opp setet.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg sitter og jeg er mann. Da blir det ikke søl. Ute står jeg. Gidder ikke sitte på dass der det har vært 50 stk før meg.

Anonymkode: 590df...753

Nei, sitter alle, så blir det ikke søl.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hjelper fint det serru, om man da ikke har feil på utstyret.

Det gjør ikke det. Har ikke noe med utstyret å gjøre. Dråpene flyt opp, og ut av do også. 

Det er flere steder i Trondheim det har blitt fellestoaletter, på Trøndelag Teater og i Olavshallen f.eks. Fungerer greit det, men jeg hadde muligens vært noe mer skeptisk på et utested, det må innrømmes. Da jeg var i Olavshallen i fjor en gang gikk jeg og en mann samtidig mot døra til toalettet og begge to stoppet, så på hverandre og deretter på døra før vi brast i latter begge to - men joda, det var både dame- og mannssymbol på døra. :) 

Annonse

AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det gjør ikke det. Har ikke noe med utstyret å gjøre. Dråpene flyt opp, og ut av do også. 

Nå må du gi deg. Du får drive med dine egne toalettsysler på eget toalett hjemme. Det er nok best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...