Gå til innhold

Hvor ofte er du sosial (utenom jobb)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs litt hvordan man definerer "sosial".

Hvis man inkluderer fritidsaktiviteter, sosialt med jobben, familie, osv, så blir det nok en del. Akkurat det å henge med venner, dra ut, og sånn, har blitt mye sjeldnere nå som mange av vennene mine har barn. Vil tippe at jeg ser venner kanskje en gang i måneden, hvis man regner det sånn.

Annonse

Vil helst ikke det, så blir ikke så ofte. Det nærmeste jeg kommer vennskapelige aktiviteter er nok en telefonsamtale til familiemedlemmer (som også gjøres ut av omtanke og ikke alltid fordi jeg selv vil snakke) eller en kaffe i arbeidstiden med kollega på personalrommet. Orker ikke mer enn det og leter etter unnskyldninger med en gang noe foreslås, ikke ut av ondhet eller fordi jeg ikke liker vedkommende, men det koster meg for mye. Jeg traff en venninne rett over jul en kveld for litt prat og felles samvær med barn. Er invitert i en babyshower i februar, men det orker jeg ikke. Sender gave. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...