Gå til innhold

Kan enkelte ganger få angt av Seroquel. Andre?

Anbefalte innlegg

Bruker 200 mg til bipolar og søvn, gjort det en tid. Men av og til får jeg økt angst av seroquel, og jeg forstår ikke hvorfor jeg får det. Er det andre her som opplever det samme? Og som evt vet hvorfor det kan skje?  Har tenkt å spørre fastlegen om det, men har ikke fått meg til å spørre hu om det ennu. 

Anonymkode: 1dde7...0b2

Fortsetter under...

Men hvordan vet du det er den?

Jeg får økt angst innimellom, jeg får pa ikkangst innimellom, det skjer bare. 

Hadde man hatt noe hele tiden på den samme medisin, ja da kan man  snakke om eventuelt bivirkning.

Anonymkode: b2425...945

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvordan vet du det er den?

Jeg får økt angst innimellom, jeg får pa ikkangst innimellom, det skjer bare. 

Hadde man hatt noe hele tiden på den samme medisin, ja da kan man  snakke om eventuelt bivirkning.

Jeg vet er den som gjør det. For det kommer når jeg kjenner den virker i meg, og om jeg har uro og angst i meg fra før av, så blir angsten bare forsterket av seroquelen. Veldig ubehagelig og dritt når det skjer. Men kan gå heldigvis lenge mellom hver gang. Så kanskje leve med det, når medisinen ellers virker som den skal på meg. Men bare lurte på om andre kjente til det samme.

Anonymkode: 1dde7...0b2

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men ikke bare innimellom vel?

Jeg fikk ikke angst av små doser. Det var da jeg gikk på 800-1000mg jeg fikk angst. Tviler du får angst av å ta en liten dose en gang i mellom for søvn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...