Gå til innhold

Venninne sa til meg at personer som forsøker ta selvmord ikke fortjener å leve etter at jeg sa at jeg nettopp hadde overlevd ett selvmordsforsøk

Anbefalte innlegg

Og det sårer meg så jævlig. Og vondt gjør det å høre. Hadde aldri trodd det om henne at hun kunne si noe sånt.

Anonymkode: e08c3...1c2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det sårer meg så jævlig. Og vondt gjør det å høre. Hadde aldri trodd det om henne at hun kunne si noe sånt.

Kanskje ble hun veldig opprørt og trigget av å få vite om ditt selvmordsforsøk. Ikke så uvanlig å bli sint. 

frosken skrev (Akkurat nå):

Kanskje ble hun veldig opprørt og trigget av å få vite om ditt selvmordsforsøk. Ikke så uvanlig å bli sint. 

Jeg kan ha en viss forståelse for det. Men å faktisk si at jeg ikke fortjener å leve? Det er jo triggende mtp at jeg også tenker at jeg burde forsøke på nytt fordi jeg ikke fortjener leve.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ha en viss forståelse for det. Men å faktisk si at jeg ikke fortjener å leve? Det er jo triggende mtp at jeg også tenker at jeg burde forsøke på nytt fordi jeg ikke fortjener leve.

Du fortjener å leve. Hvilke mestringsstrategier har du?

Anonymkode: d553e...de0

Det var en merkelig ting å si, selv i sinne.  Du bør kanskje ikke legge så mye vekt på hva folk sier når de er helt på jordet.

Annonse

hattifnattus

Uavhengig av om din venninne ble opprørt/ sint og sa det uten å tenke seg om så hadde jeg forventet en unnskyldning om det vennskapet skulle fortsatt.

Drømmeautomat

En forferdelig ting å si, uansett om hun ble sint. Inngår det i et mønster, der hun har sagt krenkende/sårende ting før? I så fall bør du kanskje revurdere vennskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...