AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Og det sårer meg så jævlig. Og vondt gjør det å høre. Hadde aldri trodd det om henne at hun kunne si noe sånt. Anonymkode: e08c3...1c2 0 Siter
frosken Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det sårer meg så jævlig. Og vondt gjør det å høre. Hadde aldri trodd det om henne at hun kunne si noe sånt. Anonymkode: e08c3...1c2 Kanskje ble hun veldig opprørt og trigget av å få vite om ditt selvmordsforsøk. Ikke så uvanlig å bli sint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar frosken skrev (Akkurat nå): Kanskje ble hun veldig opprørt og trigget av å få vite om ditt selvmordsforsøk. Ikke så uvanlig å bli sint. Jeg kan ha en viss forståelse for det. Men å faktisk si at jeg ikke fortjener å leve? Det er jo triggende mtp at jeg også tenker at jeg burde forsøke på nytt fordi jeg ikke fortjener leve. Anonymkode: e08c3...1c2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ha en viss forståelse for det. Men å faktisk si at jeg ikke fortjener å leve? Det er jo triggende mtp at jeg også tenker at jeg burde forsøke på nytt fordi jeg ikke fortjener leve. Anonymkode: e08c3...1c2 Du fortjener å leve. Hvilke mestringsstrategier har du? Anonymkode: d553e...de0 0 Siter
Grendel Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Det var en merkelig ting å si, selv i sinne. Du bør kanskje ikke legge så mye vekt på hva folk sier når de er helt på jordet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Høres ut som en ganske dum venninne. Bruk til d på andre venner istedet ❤️ Anonymkode: ca65f...14f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Det var stygt sagt. Anonymkode: 9eb9f...bb0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Håpløst. Ikke mye til venninne å samle på tenker jeg. Anonymkode: 6bf50...abc 1 Siter
hattifnattus Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Uavhengig av om din venninne ble opprørt/ sint og sa det uten å tenke seg om så hadde jeg forventet en unnskyldning om det vennskapet skulle fortsatt. 2 Siter
Drømmeautomat Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar En forferdelig ting å si, uansett om hun ble sint. Inngår det i et mønster, der hun har sagt krenkende/sårende ting før? I så fall bør du kanskje revurdere vennskapet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.