Gå til innhold

Er det andre der ut som føler at de vil dø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

At du ikke vil ha hjelp heller. Bare dø. Men du tørr ikke fordi du er redd smerten..?

Anonymkode: b76ae...f36

Jeg har hatt det slik og det gjør fryktelig vondt. Har du noen du kan snakke med? Behandler?

Anonymkode: 49d1c...da0

AnonymBruker

Du er ikke alene. Det er fryktelig vondt og tungt å ha det sånn. Har du hatt det slik lenge? Har du noen å dele tanker med? 

Jeg er ikke redd for smerter eller døden (som du og en annen skriver), jeg er derimot redd for å overleve/et mislykket forsøk (som evt kan føre til at jeg blir så skadet at jeg blir totalt avhengig av hjelp). 

Anonymkode: 85a08...d37

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har hatt det slik og det gjør fryktelig vondt. Har du noen du kan snakke med? Behandler?

Anonymkode: 49d1c...da0

Nei, ingen. Orker ikke snakke med behandler en gang, da angsten er for sterk.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er ikke redd smerten da jeg vil bruke en metode som er smertefri, men grunnen til at jeg ikke har gjort det enda er fordi jeg redd for døden og det som skje retter døden. 

Anonymkode: afdb7...b13

Tror du toget er smertefritt? 

AnonymBruker

Når en har slike tanker har man syke tanker. Da er man deprimert og har lagt seg inn i en offer rolle der en tenker alt er håpløst. Snakk med fastlegen og få hjelp. Ingenting er så ille at en ikke kan få det bedre 

Anonymkode: f0345...667

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...