Gå til innhold

Kan hypnose hjelpe for å huske mine 3 første leveår?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
påskelilje skrev (25 minutter siden):

Det er imponerende at noen av oss husker så godt fra tidlig alder! Jeg husker at jeg hadde med den lyseblå bamsen min på sykehuset den gangen.

Jeg husker også en episode fra før jeg begynte i barnehagen,  og var ute med dagmamma. Gata holdt på å bli asfaltert, og asfaltmannen sa til meg "Dette hadde vært noe å ha på stuegolvet!" Husker at jeg tenkte mye på dette og lurte på hvordan det ville blitt i stua med asfalt der 😅

Husker godt den dagen foreldrene mine kom hjem fra sykehuset med min lillesøster, da var jeg 3,5 år.

Vi får holde kosetråder unna psykiatri Påskelije , så de overtroiske kan få ha den i fred :)

Fortsetter under...

påskelilje
Dorthe skrev (36 minutter siden):

Jeg husker også fra før jeg var tre for da flyttet vi.

Vi bodde i en bygård midt i Oslo.  Vi var av de få med do inne og jeg husker hesten på Birkelund.  Rominndeling husker jeg, laguna hadde bodd i samme leilighet så det vet jeg stemmer.  Og så husker jeg vi fikk kjøleskap, før det sto melka mellom dobbelvinduene.  Jeg husker endel mer, Smilden fiskekaker i Thv.Meyersgat bl.a.

Artig! Og jeg husker at vi fikk telefon, i den første leiligheten. Jeg var ca 2 år da.

påskelilje
Nicklusheletida skrev (18 minutter siden):

Vi får holde kosetråder unna psykiatri Påskelije , så de overtroiske kan få ha den i fred :)

Hm. Tenkte ikke på det nå i dag. 

Poenget mitt med å skrive i tråden var jo at jeg tror mange minner fra tidlig alder finnes, og dersom hypnose kan fremkalle minner, vil jeg tro at mye kan komme frem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...