Gå til innhold

SÅ sulten på Tolvon/Mianserin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte på Tolvon for noen uker siden, og hjelpes så sulten jeg er! Jeg spiser som regel ganske begrenset fordi jeg er redd for å gå opp i vekt. Men i dag har jeg trykket i meg en 550 g Peppes pizza og det eneste jeg har lyst til er å gå på butikken og kjøpe is, kjeks, potetgull... Noen som kjenner igjen dette og har noen betraktninger eller råd? 

Hilsen SULTEN 

Anonymkode: 98c2e...b14

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489851-s%C3%A5-sulten-p%C3%A5-tolvonmianserin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg begynte på Tolvon for noen uker siden, og hjelpes så sulten jeg er! Jeg spiser som regel ganske begrenset fordi jeg er redd for å gå opp i vekt. Men i dag har jeg trykket i meg en 550 g Peppes pizza og det eneste jeg har lyst til er å gå på butikken og kjøpe is, kjeks, potetgull... Noen som kjenner igjen dette og har noen betraktninger eller råd? 

Hilsen SULTEN 

Kjenner til det ja, ingen råd dessverre. Er håpløs selv. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hilsen SULTEN 

Er det en kjent bivirkning av medisinen?

Anonymkode: 05518...773

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hilsen SULTEN 

Jeg ble slik på Zyprexa. Ulvehunger!

Anonymkode: 05518...773

Annonse

AnonymBruker
Adeie skrev (1 minutt siden):

Sjekk på felleskatalogen.no

Ja, økt apetitt er en bivirkning. Men rart at jeg ikke har like lyst på yoghurt og knekkebrød med egg, det jeg vil ha er ALT som er søtt og fett! Og jeg har vanligvis mye selvdisiplin Men dette er veldig krevende! Sover veldig godt på den medisinen Men gir det et par dager, hvis det er like ille må jeg slutte på den. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, økt apetitt er en bivirkning. Men rart at jeg ikke har like lyst på yoghurt og knekkebrød med egg, det jeg vil ha er ALT som er søtt og fett! Og jeg har vanligvis mye selvdisiplin Men dette er veldig krevende! Sover veldig godt på den medisinen Men gir det et par dager, hvis det er like ille må jeg slutte på den. 

Ikke så veldig rart. Belønningsentralen vil ha belønningen sin raskt. Da er det visse varer som gir den raskt, og de vil du da hige etter.

Endret av Adeie
stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja man får bare lyst på dritt mat, jeg klarte å gå ned over 20 kilo på ap men mistet kontrollen igjen. Det går an å ikke spise og gi etter men det er vanskelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...