Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tidligere brukt wellbutrin mot depresjon, men sluttet på det da jeg fikk en hodeskade. Wellbutrin ga meg mer energi, men dempet ikke så mye (?) for angst. Nå er jeg på nytt utbrent, deprimert og angstete, av ulike fysiske og psykiske grunner. Jeg fikk da utskrevet Cymbalta 60 mg, og startet på de. Men 1-2 timer etter inntak av denne så startet et helvete med bivirkninger (skjelving, frysing, gåsehud, kvalme an mass, svimmelhet, uro og angst), og det varte et pr dager selv om jeg bare tok den ene kapselen. Nå har jeg begynt på wellbutrin igjen, og lurer litt på om det egentlig er helt rett preparat- eller om jeg bare er urolig for at jeg skal oppleve masse ubehagelige bivirkninger som fra Cymbalta. Husker ikke om jeg opplevde bivirkninger sist gang jeg gikk på de 😑

Litt hjertebank, kalde hender og føtter og en del uro nå tre dager etter oppstart 150 mg wellbutrin. 
fra en major crash for 15 år siden gikk jeg på efexor, men da ble jeg helt «kald, nummen og følelsesløs, så orker ikke det nå. 
Kanskje jeg bør prøve Cipralex dersom wellbutrinen «fyrer» meg opp mer enn nødvendig? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489854-wellbutrin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...