Gå til innhold

Tilfeldig ukjent mann slo meg på skulderen og sa "Ja, godt med frokost" når jeg satt å spiste muffins

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg si det? Skulle det liksom være morsomt? Forsto ikke helt... Men ja, jeg er veldig overtenker og tar med meg sånne ting videre og har vanskelig for å la det ligge.

Anonymkode: ede56...a71

Det vil gå over, er alltid sårt når det nettopp har skjedd. Det går over.

Anonymkode: 0771b...814

Fortsetter under...

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Skjønner at vekten og maten er et sårt tema for deg, derfor kan sånne ord svi mer hos deg enn hos folk som ikke har problemer med mat og kropp. Synes du allikevel skal legge problemet på han og ikke deg selv. Prøv å hev deg over det.

Ja, du har jo rett i det du sier. Dessverre er det lettere sagt enn gjort å bare legge det fra seg. Tror ikke jeg kommer til å spise ute så folk kan se meg flere ganger for å si det sånn. Men skal forsøke heve meg over det også... 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg satt å ventet på bussen og spiste en muffins og da kom denne ukjente mannen.... og nå skammer jeg meg sånn for at jeg er så overvektig og noen faktisk virkelig la merke til meg og maten jeg spiste.

Jeg opplevde noe lignende en gang da jeg jeg var godt overvektig, bare at jeg spiste en kyllingsalat. Enkelte folk har reduserte sosiale evner. RIst det av deg, han har garantert glemt dette allerede. Du bestemmer hvor mye dette skal gå inn på deg.

Anonymkode: f3eeb...1d2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg opplevde noe lignende en gang da jeg jeg var godt overvektig, bare at jeg spiste en kyllingsalat. Enkelte folk har reduserte sosiale evner. RIst det av deg, han har garantert glemt dette allerede. Du bestemmer hvor mye dette skal gå inn på deg.

Anonymkode: f3eeb...1d2

Jeg skammer meg på en måte ekstra fordi jeg spiste noe usunt (og er overvektig) og jeg vet jo veldig godt at det er fordi jeg spiser så usunt at jeg har lagt på meg så mye. Men du har rett, jeg burde riste det av meg og bestemme meg for at det ikke skal gå mer innpå meg.

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg satt å ventet på bussen og spiste en muffins og da kom denne ukjente mannen.... og nå skammer jeg meg sånn for at jeg er så overvektig og noen faktisk virkelig la merke til meg og maten jeg spiste.

Sånne folk er det verste jeg vet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...