Gå til innhold

Hvordan vet man om man er avhengig av vival?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Du tar vel AP i tillegg @stjernestøv? Kun Vival kan forverre psykosesymtomene. 

Ja tar ap men har tatt vival når jeg ikke tok det og, eneste en healer sa til meg da var at jeg kunne få falske inntrykk. Altså det åndelige, sikker hallusinasjoner. 

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja tar ap men har tatt vival når jeg ikke tok det og, eneste en healer sa til meg da var at jeg kunne få falske inntrykk. Altså det åndelige, sikker hallusinasjoner. 

I rest my case 🫠🫠

Worriesome Plenty 2

Jeg har tatt rivotril ved behov i 21 år va 2 ganger i uka. Jeg antar at jeg i hvert fall er psykisk avhengig. Jeg tok en pause på 2 år og fikk ikke abstinenser. Men jeg prøvde for litt siden og slutte og da fikk jeg mye angst.

Annonse

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi opplever ikke 100 prosent effekt av 10. Dermed tok jeg 15 sist. 

Anonymkode: 1fef8...6c2

Ikke forvent 100 prosent effekt av benzo. Da tar du så mye at du blir unødvendig sløv. En effekt på 70-80% bør en være fornøyd med.

Anonymkode: a5401...4d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...