AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg bare lurer om dette egentlig er innafor eller om det ikke er det? Jeg synes det var veldig koselig da og satte veldig pris på det. Det som var, var at psykologen hadde med seg hunden sin til meg slik at jeg kunne være med den noen timer da hun vet jeg er veldig glad i hunder. Anonymkode: 3d689...65f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Hva skal være galt med det? Og hvis du satt pris på det, hvorfor da tenke tanken det kan være feil? Anonymkode: b2391...5f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Kom psykologen hjem til deg med hunden sin? Anonymkode: 8f452...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kom psykologen hjem til deg med hunden sin? Anonymkode: 8f452...46a Ja. Anonymkode: 3d689...65f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja. Anonymkode: 3d689...65f Privat eller offentlig behandler? Anonymkode: 8f452...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg bare lurer om dette egentlig er innafor eller om det ikke er det? Jeg synes det var veldig koselig da og satte veldig pris på det. Det som var, var at psykologen hadde med seg hunden sin til meg slik at jeg kunne være med den noen timer da hun vet jeg er veldig glad i hunder. Anonymkode: 3d689...65f Det var litt grenseoverskridende i min verden. Anonymkode: 8f452...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Dette lukter jo bare tull Anonymkode: cb51b...20b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Du er syk og i den grad at psykologen hadde hjemmebesøk hos deg. Du liker hunder, og hunden kunne ha en positiv effekt på deg. Hun bør ikke forlate hunden sin alene med deg. Det er grenseoverskridende. Anonymkode: bd686...cd5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Skjønner jo at dette bare er oppdikting. Anonymkode: cb51b...20b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Ja her har vi nok en person som lengter etter omsorg og dikter litt opp. Hvis ikke har vi en ny Frosta-lege i psykologform. Anonymkode: a328c...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja her har vi nok en person som lengter etter omsorg og dikter litt opp. Hvis ikke har vi en ny Frosta-lege i psykologform. Anonymkode: a328c...cbb Hva er det med folk som dikter opp slikt? Hvorfor? Om man trenger omsorg, hvorfor da fra psykologen? Anonymkode: bd686...cd5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er det med folk som dikter opp slikt? Hvorfor? Om man trenger omsorg, hvorfor da fra psykologen? Anonymkode: bd686...cd5 Antar de sitter hjemme alene uten noen venner eller familie. Anonymkode: a328c...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Antar de sitter hjemme alene uten noen venner eller familie. Anonymkode: a328c...cbb Dwt gjør mange uten at de trenger å leke troll altså. Anonymkode: b2391...5f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er det med folk som dikter opp slikt? Hvorfor? Om man trenger omsorg, hvorfor da fra psykologen? Anonymkode: bd686...cd5 Jeg tror vel heller det er trolling hvor innleggene er inspirert av at de har sett en og annen tråd hvor noen har fått mye hjelp, også skal de gjøre narr av det. Anonymkode: 7a86d...015 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.