Gå til innhold

Passe hunden til psykologen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bare lurer om dette egentlig er innafor eller om det ikke er det? Jeg synes det var veldig koselig da og satte veldig pris på det. Det som var, var at psykologen hadde med seg hunden sin til meg slik at jeg kunne være med den noen timer da hun vet jeg er veldig glad i hunder. 

Anonymkode: 3d689...65f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489909-passe-hunden-til-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 18.49):

Jeg bare lurer om dette egentlig er innafor eller om det ikke er det? Jeg synes det var veldig koselig da og satte veldig pris på det. Det som var, var at psykologen hadde med seg hunden sin til meg slik at jeg kunne være med den noen timer da hun vet jeg er veldig glad i hunder. 

Anonymkode: 3d689...65f

Ekspander  

Det var litt grenseoverskridende i min verden.

Anonymkode: 8f452...46a

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 20.57):

Ja her har vi nok en person som lengter etter omsorg og dikter litt opp. Hvis ikke har vi en ny Frosta-lege i psykologform. 

Anonymkode: a328c...cbb

Ekspander  

Hva er det med folk som dikter opp slikt? Hvorfor? Om man trenger omsorg, hvorfor da fra psykologen? 

Anonymkode: bd686...cd5

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 0.08):

Hva er det med folk som dikter opp slikt? Hvorfor? Om man trenger omsorg, hvorfor da fra psykologen? 

Ekspander  

Antar de sitter hjemme alene uten noen venner eller familie. 

Anonymkode: a328c...cbb

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 0.08):

Ekspander  

Jeg tror vel heller det er trolling hvor innleggene er inspirert av at de har sett en og annen tråd hvor noen har fått mye hjelp, også skal de gjøre narr av det.

Anonymkode: 7a86d...015

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...