AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg sover 1,5 time på dagtid i tillegg til mye sofatid. Sengetid fra 22-07.30/22-11 i helgene. Anonymkode: 35178...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Sov normalt i de årene, men det var tungt å stå opp om morgenen. Sov aldri på dagtid, men hvilte mye med øynene igjen. Er heldigvis bedre nå. Anonymkode: db562...299 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Sov lite, men oppholdt meg i seng 24t i døgnet. Anonymkode: 84c60...490 0 Siter
krøll9 Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Når barna ikke er her eller ytre forpliktelser kommer i veien er jeg oppe 2-3 timer i døgnet til sammen. Ellers blir det dyp søvn midt på dagen, halvsøvne og vriing rundt i senga ellers. Jeg blir fort søvning når jeg har foretatt meg et eller annet men mange av timene i senga er også selvstraff jeg sikkert også kunne absolvert med en serie på sofaen, men underholdning er tabu. Skriving på DOL er min kilde til å uttrykke og til dels underholde meg selv sel om dagen/nettene nå. Det er også selvsabotasje i form av prisgivning av mye privat info. Jeg er livredd for å bli gjenkjent men har også et brennende behov for å uttrykke den hele og fulle usminkede sannhet. Så sånn har det seg. Helt uten at noen spurte 😆 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.