AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Eller noe midt i mellom? Jeg svinger veldig mellom følelsen av å være sterk/svak. Anonymkode: 0c142...a14 0 Siter
hattifnattus Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar En god blanding. Jeg kunne veksle mellom å engste meg for å ikke ha det ukentlige møtet og støttespillerne rundt meg og etterpå kjenne at det skulle bli godt å få slippe mer da jeg følte at jeg hadde fått godt nok utbytte. Sårbar men mer rakrygget oppsummerer det godt. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Har ikke en følelse av om jeg er sterk eller svak, jeg er.. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller noe midt i mellom? Jeg svinger veldig mellom følelsen av å være sterk/svak. Anonymkode: 0c142...a14 Lei meg, fikk ikke hjelp der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar snusmumeriken96 skrev (10 minutter siden): Lei meg, fikk ikke hjelp der. På hvilken måte fikk du ikke hjelp? Anonymkode: 0c142...a14 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På hvilken måte fikk du ikke hjelp? Anonymkode: 0c142...a14 De vil bare gi meg ap, da jeg trengte ad og angst meds. Men har forklart om det her flere ganger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar snusmumeriken96 skrev (23 minutter siden): De vil bare gi meg ap, da jeg trengte ad og angst meds. Men har forklart om det her flere ganger. Ok. Synd du ikke opplevde å bli møtt på behov. Anonymkode: 0c142...a14 0 Siter
Trinity80 Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg følte meg godt rustet, forstod mer av min tilstand, litt spent og samtidig håpfull. Det tok enda ett halvt år etter endt behandling til jeg var helt stabil - men jeg holdt meg til planen☺️ Var i perioder usikker på hvordan fremtiden kom til å bli. Om livet mitt ville endre seg drastisk, tilbakefall osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.