Toogoodgirl Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Tell me…hvordan klarer dere å gi litt mer f…? Jeg har enda mye angst, og spesielt angst knyttet til spesifikke ting.Klarer ikke å ikke tenke meg ihjel på det.Skyldfølelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Toogoodgirl skrev (6 minutter siden): Tell me…hvordan klarer dere å gi litt mer f…? Jeg har enda mye angst, og spesielt angst knyttet til spesifikke ting.Klarer ikke å ikke tenke meg ihjel på det.Skyldfølelse. Bytte av aktivitet. Da helst trening hjelper. Anonymkode: 5e59c...e32 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Skyldfølelse har du lært av noen. Ta et ordentlig oppgjør med dem, ikke for hevnmotiver, men for å komme videre i din egen prosess. Det kan også hjelpe å lese Ayn Rand og andre forfattere som fremmer det positive i å sette seg selv først. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar (endret) Har aldri latt angsten stå i veien. Den angsten som var der 24/7 forsvant med efexor, etter 40 år med. Nå har jeg bare angst i situasjoner igjen. Spesielt butikk. Går i butikker hver dag, det verste som kan skje er jo at jeg svimer av. Så har blitt vant med angst. Når jeg ikke vet hvorfor den kommer er det vanskelig å finne en løsning, men jeg lever ett liv, og det skal leves fult ut. Jeg er det man vil kalle sta. Endret 3. februar av Adeie 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg klarer det av og til, når jeg føler at jeg står støtt. Når jeg står i situasjonen tenker jeg at andre får tro og tenke hva de vil om meg. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Emoji skrev (13 timer siden): Jeg klarer det av og til, når jeg føler at jeg står støtt. Når jeg står i situasjonen tenker jeg at andre får tro og tenke hva de vil om meg. Ser folk stygt på deg da? 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar snusmumeriken96 skrev (3 timer siden): Ser folk stygt på deg da? Nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.