AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Er det det samme som schizofreni? Anonymkode: a98f1...5dc 0 Siter
Glitter Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Ja jeg fikk diagnosen som voksen. Schizofreni går under psykoselidelse. Selv har jeg fått shizoaffektiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Glitter skrev (11 minutter siden): Ja jeg fikk diagnosen som voksen. Schizofreni går under psykoselidelse. Selv har jeg fått shizoaffektiv. Skjønte du selv at du fikk det/ble syk? Det høres så skremmende ut. Anonymkode: a98f1...5dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg fikk også diagnosen som voksen. Anonymkode: b8e1c...19f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk også diagnosen som voksen. Anonymkode: b8e1c...19f Etter en belastende hendelse eller bare "skjedde det"? Anonymkode: a98f1...5dc 0 Siter
Glitter Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Skjønte du selv at du fikk det/ble syk? Det høres så skremmende ut. Anonymkode: a98f1...5dc Nei skjønte ikke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Glitter skrev (1 minutt siden): Nei skjønte ikke det. Gjør man aldri det? Det høres så skremmende ut. Skjønte familien din og vennene dine det? Anonymkode: a98f1...5dc 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Ja, en kan ha en psykoselidelse hele livet. Det er ikke det samme som schizofreni. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar nachnoo skrev (2 minutter siden): Ja, en kan ha en psykoselidelse hele livet. Det er ikke det samme som schizofreni. Jeg har vært alvorlig deprimert samtidig som jeg så og hørte "ting". Kalles det nærpsykotisk? Jeg var aldri psykotisk står det i papirene mine. Anonymkode: a98f1...5dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.