AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar krøll9 skrev (56 minutter siden): Og hvordan gikk timen? Det gikk veldig bra, behandler var heldigvis veldig forståelsesfull! Anonymkode: 80b2a...c0b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det gikk veldig bra, behandler var heldigvis veldig forståelsesfull! Anonymkode: 80b2a...c0b Så bra! Hva ble dere "enige om" ? Anonymkode: e0faa...6dd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.40): Så bra! Hva ble dere "enige om" ? Anonymkode: e0faa...6dd At jeg skal forsøke komme meg ut hver dag, i det minste gå ut i gangen og ta på sko og jakke som første steg. Også at jeg skal forsøke å gradvis sove mindre. Anonymkode: 80b2a...c0b 0 Siter
krøll9 Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At jeg skal forsøke komme meg ut hver dag, i det minste gå ut i gangen og ta på sko og jakke som første steg. Også at jeg skal forsøke å gradvis sove mindre. Anonymkode: 80b2a...c0b Og hvordan går det hittil? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar krøll9 skrev (3 minutter siden): Og hvordan går det hittil? Ikke så bra for å være helt ærlig. Men får oppfølging av teamet i morgen da og da har vi avtalt å gå tur, så kommer meg ut da i alle fall. Anonymkode: 80b2a...c0b 0 Siter
krøll9 Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke så bra for å være helt ærlig. Men får oppfølging av teamet i morgen da og da har vi avtalt å gå tur, så kommer meg ut da i alle fall. Anonymkode: 80b2a...c0b Har stor forståelse for at det ikke er lett å gå ut bare sånn på måfå. Selv går jeg bare ut hvis jeg har et konkret mål. Driver ikke gatelangs eller til skogs sånn helt tilfeldig. Det er et steg frem at du har avtale i morgen 😊 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar krøll9 skrev (3 minutter siden): Har stor forståelse for at det ikke er lett å gå ut bare sånn på måfå. Selv går jeg bare ut hvis jeg har et konkret mål. Driver ikke gatelangs eller til skogs sånn helt tilfeldig. Det er et steg frem at du har avtale i morgen 😊 Jeg er egentlig veldig glad i gå tur og brukte gå hver dag før men nå er jeg bare ikke motivert lengre. Ja, det er det definitivt, lettere å komme seg ut når man har avtale! Anonymkode: 80b2a...c0b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.