Gå til innhold

Får du tanker om at du er blitt frisk psykisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja jeg kan få perioder der jeg er ganske bra og stabil lenge, og da kan jeg plutselig føle og tenke at. "Jeg er frisk" Men så er det tilbake til virkeligheten, når plagene kommer snikende tilbake. Andre som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: 92d75...9e5

Fortsetter under...

Absolutt. Kjøpte meg hund, planla å jobbe igjen og få mer tid med ungene.. Full av optimisme. Men så ble jeg skikkelig dårlig igjen. 

Har vært tvangsinnlagt i snart seks måneder. Jeg er blitt veldig mye bedre. Men nå tenker jeg at jeg har gitt nok. Har ikke mer kamp inni meg. Så jeg ber for at det går bedre denne gangen. Hvis ikke har jeg nok ikke mer å gi. 

Men for all del. Slikt kan jo være annerledes hvis jeg havner i den situasjonen. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...