Gå til innhold

Blir så knyttet til behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har et problem med at jeg er så knyttet til behandler og kommer til å savne henne så fælt når vi etterhvert skal avslutte. Blir nesten som en sorg. Gruer meg 😔

Anonymkode: f152a...3ae

Kan du si noe mer om på hvilken måte du er knyttet til henne? Er det omsorgen du kommer til å savne? Har du sagt dette til henne?

Anonymkode: f32d5...fa0

Det var jeg også med min forrige behandler, men det har egentlig gått veldig bra å "miste" henne. Til og med litt godt for jeg ser nå at enkelte ting ikke var helt heldig. Det har vært forfriskende å bli sett på med nye øyne. :) Og behandlingen jeg har fått (medisinering og ECT) har vært veldig bra. 

Så ut fra min erfaring så vil det gå bra etter hvert. Det er helt lov å savne hn, men du klarer deg. :)

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det var jeg også med min forrige behandler, men det har egentlig gått veldig bra å "miste" henne. Til og med litt godt for jeg ser nå at enkelte ting ikke var helt heldig. Det har vært forfriskende å bli sett på med nye øyne. :) Og behandlingen jeg har fått (medisinering og ECT) har vært veldig bra. 

Så ut fra min erfaring så vil det gå bra etter hvert. Det er helt lov å savne hn, men du klarer deg. :)

Takk for svar. Hva tenker du på når du sier at ting ikke var helt heldige? 

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble også ganske så knyttet til en behandler jeg hadde i 2 års tid. Hun sa egentlig at jeg skulle få gå dit så lenge jeg hadde behov og at hun ikke kom til å slutte i jobben. Men så fikk hun tilbud om en jobb hun følte hun ikke kunne si nei til så det gjorde at vi avsluttet helt brått, fikk vite at vi måtte avslutte ca. 3 uker før vi avsluttet. Men det gikk faktisk helt fint. Så klart savnet jeg å snakke med henne i begynnelsen, men nå er ikke det noe jeg tenker på lenger.

Anonymkode: 2da8b...69b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble også ganske så knyttet til en behandler jeg hadde i 2 års tid. Hun sa egentlig at jeg skulle få gå dit så lenge jeg hadde behov og at hun ikke kom til å slutte i jobben. Men så fikk hun tilbud om en jobb hun følte hun ikke kunne si nei til så det gjorde at vi avsluttet helt brått, fikk vite at vi måtte avslutte ca. 3 uker før vi avsluttet. Men det gikk faktisk helt fint. Så klart savnet jeg å snakke med henne i begynnelsen, men nå er ikke det noe jeg tenker på lenger.

Godt å høre. Fikk du hjelp av en annen behandler, eller klarte du deg uten? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg er knyttet til behandler eller ikke. Kan du sette ord på hvordan det kjennes å være knyttet til?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Godt å høre. Fikk du hjelp av en annen behandler, eller klarte du deg uten? 

Jeg ble fulgt opp av ett team av forskjellige folk første året, nå for tiden har jeg nylig begynt på igjen hos DPS.

Jeg vet ikke om jeg er knyttet til behandler eller ikke. Kan du sette ord på hvordan det kjennes å være knyttet til?

Jeg er ikke så god på sånt, men kan forsøke. Jeg tenkte en del på henne og timene våre, så frem til neste time så jeg kunne få snakke med henne igjen blant annet. Ja, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det bedre.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ble fulgt opp av ett team av forskjellige folk første året, nå for tiden har jeg nylig begynt på igjen hos DPS.

Jeg er ikke så god på sånt, men kan forsøke. Jeg tenkte en del på henne og timene våre, så frem til neste time så jeg kunne få snakke med henne igjen blant annet. Ja, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det bedre.

Tusen takk for svar. Tenkte du på henne i "regi av" terapien eller mer slik at du var nysjerrig på henne privat?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar. Tenkte du på henne i "regi av" terapien eller mer slik at du var nysjerrig på henne privat?

Det var mest i sammenheng med terapien. Men hun var en sånn behandler som også var ganske åpen om det private også, i den form at hun viste meg bilde av familien sin og var bl.a åpen om at hun også hadde vært deprimert tidligere. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var mest i sammenheng med terapien. Men hun var en sånn behandler som også var ganske åpen om det private også, i den form at hun viste meg bilde av familien sin og var bl.a åpen om at hun også hadde vært deprimert tidligere. 

Du er nok forelska

Anonymkode: 79d51...08f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er sånn jeg har det også. Det føles veldig trygt. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det er fint når behandler kan gi litt av seg selv også. 

AnonymBruker

Jeg synes det er fint når behandler kan gi litt av seg selv også. 

Ja, det synes jeg også. Det blir på en måte enklere å åpne opp selv også som pasient når behandler også deler. Synes jeg.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det synes jeg også. Det blir på en måte enklere å åpne opp selv også som pasient når behandler også deler. Synes jeg.

Jeg er enig. Jeg blir tryggere av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...