Gå til innhold

Hva er det lengste terapiløpet du har hørt om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du mener da hvor lenge en pasient har gått til en og samme behandler regner jeg med?

Anonymkode: d5e0c...ef3

Ja, det mener jeg. Eventuelt flere behandlere om en har sluttet , feks ved DPS.

Anonymkode: 15c69...5a6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gikk i 10 år hos en psykodynamiker. Var like skadet som da jeg startet ved behandlingens slutt. 

Anonymkode: ae36b...607

Merket du ikke underveis at du ikke ble bedre? Vondt å høre om erfaringen din.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Merket du ikke underveis at du ikke ble bedre? Vondt å høre om erfaringen din.

Jeg var så dypt deprimert og traumatisert at jeg trodde jeg bare skulle ligge på den dvalen og snakke om alt det vonde om og om og om igjen. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var så dypt deprimert og traumatisert at jeg trodde jeg bare skulle ligge på den dvalen og snakke om alt det vonde om og om og om igjen. 

Dvalen = divanen 

AnonymBruker

Var det privat behandler?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var det privat behandler?

Privatpraktiserende med avtale. Må sies at hun var en fantastisk person som ga meg mye omsorg både i og utenfor timene. 

AnonymBruker

Privatpraktiserende med avtale. Må sies at hun var en fantastisk person som ga meg mye omsorg både i og utenfor timene. 

Hvordan gav hun deg omsorg utenfor timene?

Anonymkode: d5e0c...ef3

AnonymBruker

På hvilken måte gav hun deg omsorg utenom timene?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Merkelig at de lar samme pasient gå i 10år når de ser at de ikke blir det minste bedre. Sånn sett så tror jeg det er bedre nå når det er dps som rettigvetsvurderer hvem som kommer til avtalespesialistene. 

Er du en veldig hyggelig og pratesjuk person? Jeg tror at en privat psykolog ville "kastet" fort ut en pasient som var veldig dårlig og ikke tilsnakkelig. De vil tross alt ha en fin dag på jobben. 

Anonymkode: ce864...404

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte gav hun deg omsorg utenom timene?

Ringte og sendte meldinger utenom timer og i ferier, tilbød seg å komme hjem til meg når ting var ekstra vanskelig for eksempel. Hun ble som den moren jeg aldri har hatt og det var nok ikke helt sunt. 

Annonse

AnonymBruker

Merkelig at de lar samme pasient gå i 10år når de ser at de ikke blir det minste bedre. Sånn sett så tror jeg det er bedre nå når det er dps som rettigvetsvurderer hvem som kommer til avtalespesialistene. 

Er du en veldig hyggelig og pratesjuk person? Jeg tror at en privat psykolog ville "kastet" fort ut en pasient som var veldig dårlig og ikke tilsnakkelig. De vil tross alt ha en fin dag på jobben. 

Tror jeg trigget et omsorgsbehov i henne og at hun kanskje var redd for å slippe meg. 

AnonymBruker

Ringte og sendte meldinger utenom timer og i ferier, tilbød seg å komme hjem til meg når ting var ekstra vanskelig for eksempel. Hun ble som den moren jeg aldri har hatt og det var nok ikke helt sunt. 

Var dette dps eller privat? Psykolog? 

Tilbød hun seg å komme hjem til deg i arbeidstiden eller snakker du om etter kl 16 og i helger? 

AnonymBruker

Var dette dps eller privat? Psykolog? 

Tilbød hun seg å komme hjem til deg i arbeidstiden eller snakker du om etter kl 16 og i helger? 

I arbeidstiden. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Var det hun som ville avslutte eller var det deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...