Gå til innhold

Abstinens/seponering alimemazin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

erik123 skrev (9 minutter siden):

Har du gått på den i over fem år, så virker den ikke. Da har jeg utviklet toleranse. Så da må noe nytt prøves,. 

Den har aldri virket på meg. Her har jeg godtatt ar jeg sover kun 3 av 7 netter pr uke. Det fungerer så lenge jeg er flink til å bli i senga for å hvile når jeg ikke sover. 

Bruker alimemazin og sobril de 3 dagene i uka jeg sover. 

Har man insomnia og har hatt det hele livet så må man godta at det er slik det er. Og bruker ikke det som for meg til å sove så mye at jeg utvikler toleranse.

Gidder ikke legge noe negativ energi over at det er slik det er. Livet er til for å nytes, ikke ergrer i er ting man ikke får gjort noe med.

Endret av Adeie
Adeie skrev (2 timer siden):

Den har aldri virket på meg. Her har jeg godtatt ar jeg sover kun 3 av 7 netter pr uke. Det fungerer så lenge jeg er flink til å bli i senga for å hvile når jeg ikke sover. 

Har man insomnia og har hatt det hele livet så må man godta at det er slik det er. Og bruker ikke det som for meg til å sove så mye at jeg utvikler toleranse.

Gidder ikke legge noe negativ energi over at det er slik det er. Livet er til for å nytes, ikke ergrer i er ting man ikke får gjort noe med.

Jeg har hatt Insomnia i over 30 år, og er fryktelig sliten. Setter minn lit til Alimemazin nå. Det kan ikke bli verre. 

Adeie skrev (4 timer siden):

Den har virket i fem år, men nå er det dårlig virkning. Hvis jeg holder opp en stund, så vil den fungere igjen. Det tror jeg ihvertfall

Annonse

erik123 skrev (1 minutt siden):

Men det er mye grubling ved sengetid. Hundrevis av problemer som må løses. Blant annet impotens og ingen interesse for sex. Er det medisin relatert?

For å vite det må du slutte på all medisin. 

Nå mente du jo det var seroquel som var problemet ang sex forrige uke.

Selv grubler jeg aldri. Jeg koser meg med tanker.

Anonymkode: f1579...e87

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For å vite det må du slutte på all medisin. 

Nå mente du jo det var seroquel som var problemet ang sex forrige uke.

Selv grubler jeg aldri. Jeg koser meg med tanker.

Her er det mye grubling, tar 70% av tiden. Cipralex fører til null interesse for det annet kjønn! 

erik123 skrev (5 minutter siden):

Her er det mye grubling, tar 70% av tiden. Cipralex fører til null interesse for det annet kjønn! 

Mest sannsynlig er det slik du er. Ikke noe med medisiner å gjøre i heletatt. Vi forandres gjennom livet

Er man en grubler må man avløte seg grubling.

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mest sannsynlig er det slik du er. Ikke noe med medisiner å gjøre i heletatt. Vi forandres gjennom livet

Er man en grubler må man avløte seg grubling.

Medisinene er nok opphavet til alle problemene,  derav ingen tvil. Bivirkninger  på alle. Og noen får det  sterkere en andre. 

Annonse

erik123 skrev (5 minutter siden):

Noen kan IKKE KUTTE UTMEDISINER. Noen må ha de. 

Det er mange alternativer. Og er mange medisiner man ikke MÅ ha, hvis bivirkninger er større enn hva man finner greit i forhold til virkning.

erik123 skrev (9 minutter siden):

Noen kan IKKE KUTTE UTMEDISINER. Noen må ha de. 

Cipralex gjør deg aseksyell, seroquel gjør det og np alimemazin. 

For meg virker det som det sitter i hode og ikke i medisin.

Du vil ikke ha annet å sove på en imovane.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange alternativer. Og er mange medisiner man ikke MÅ ha, hvis bivirkninger er større enn hva man finner greit i forhold til virkning.

Man må lære  å leve med bivirkninger.  Det er tøft, men det går. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cipralex gjør deg aseksyell, seroquel gjør det og np alimemazin. 

For meg virker det som det sitter i hode og ikke i medisin.

Du vil ikke ha annet å sove på en imovane.

Seroquel er den veste til nå. Følte meg som en Zombie. Var ikke meg selv. Imovane har ingen bivirkninger.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...