Gå til innhold

Hvilket syn har du på tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde stusset veldig hvis kameratene Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre hadde stått siste tirsdag, på slottsplassen i revne olabukser, i hettegensere og med tattoo overalt.  Der passer det bedre med svart dress, hvit skjorte og slips.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen tattoveringer er veldig estiske og fine/vakre, andre er helt grusomme. Akkurat som en kjole er fin og en annen stygg. Det er vanskelig å si kategorisk ja eller nei.

Forøvrig tenker jeg ikke så mye impulskontroll, jeg lurer mer på dømmekraften til folk som er dekket med tattoveringer i ansiktet og på hender. Og jeg styrer så godt jeg kan unna så jeg ikke havner i noe trøbbel. 

Anonymkode: d0402...057

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...