Gå til innhold

Hvor mye presset/presser din behandler på for å få deg i jobb igjen?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjorde du for å komme inn på sporet igjen?

Etter noen forsøk helt i starten på å pense tematikken inn på réelle problemer uten at det førte noen vei, var det ikke noe mer å gjøre.

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Etter noen forsøk helt i starten på å pense tematikken inn på réelle problemer uten at det førte noen vei, var det ikke noe mer å gjøre.

Avsluttet du hjelpen?

Anonymkode: fffbd...681

AnonymBruker
Patrika skrev (54 minutter siden):

Ble mye presset ut i jobb, etter noen år med behandling. Jeg forsøkte og det gikk strålende.

Så fint å høre! Hvor mye jobber du?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (53 minutter siden):

Vi ble enige om å avslutte. Det var ikke mer å gjøre ut fra forutsetningene, men det sto ikke på meg.

Jeg tror jeg hadde oppsøkt privat behandler. Men det er kostbart da.

Annonse

psykedeliker

Jeg tror jeg hadde oppsøkt privat behandler.

Nei, som borger er jeg ikke pliktig til å betale av egen lomme for å bli i stand til å jobbe, når jeg ellers har oppfylt medvirkningsplikten.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Nei, som borger er jeg ikke pliktig til å betale av egen lomme for å bli i stand til å jobbe, når jeg ellers har oppfylt medvirkningsplikten.

Jeg mente sånn generelt. For å bli frisk.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg mente sånn generelt. For å bli frisk.

Da må det først avklares om jeg egentlig noen gang har vært syk, eller om jeg bare har hatt normale reaksjoner på unormale livshendelser.

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Da må det først avklares om jeg egentlig noen gang har vært syk, eller om jeg bare har hatt normale reaksjoner på unormale livshendelser.

Det tenker jeg at fastlege eller behandleren du hadde på DPS hadde en mening om.

Det tenker jeg at fastlege eller behandleren du hadde på DPS hadde en mening om.

Det hadde de, men min fastlege skiftet mening like før han gikk av med pensjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...