AnonymBruker Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Emoji skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner meg SÅ mye igjen i dette. Jeg har det forsatt sånn i rl, noe jeg for tiden jobber med. Det jeg derimot har gjort som avviker fra dette, er at jeg har tvunget meg selv til å prate og ta opp ting i terapirommet, fordi jeg visste at jeg måtte gjøre det om terapeuten skulle ha sjans til å hjelpe meg. Om jeg ikke hadde gjort det, hadde han jo ikke kunnet hjelpe meg. Jeg måtte si hva som feiler meg, og sånn er det hos fastlegen også - jeg må si det som det er så han vet hvordan han kan hjelpe meg (men jeg er ikke slik overfor andre, der strever jeg enda). Kan det hjelpe deg å tenke slik? Tusen takk for svaret ditt. Jeg skal prøve å tenke i fortsettelsen! Anonymkode: eea13...b7a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490081-andre-sjenerteordknappeprivate-som-synes-det-%C3%A5-prate-i-terapi-er-vanskelig/page/2/#findComment-4353558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.