AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Jeg har fått det jeg ser selv kan være paranoide tanker. Men saken er jo at man ikke kan være sikker på om det bare er paranoide tanker, eller noe som er virkelig. Hva gjør man da? Anonymkode: 9aba4...1d0 0 Siter
krøll9 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Vet du ikke spurte meg men ville bare si at hvis du selv synes tankene er paranoide, så kan du forsøke å avfeie dem som nettopp det. 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør man da? Da forteller du om tankene til en nærstående du stoler helt på eller til fastlegen din, Disse vil kunne hjelpe deg. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar nachnoo skrev (9 minutter siden): Da forteller du om tankene til en nærstående du stoler helt på eller til fastlegen din, Disse vil kunne hjelpe deg. Ikke nødvendigvis, det kommer helt an på hva tankene handler om og hvilke fagområder tematikken hører til. Kanskje trengs det annen spesialkompetanse for å vurdere om tankene er realistiske eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.