AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Leser flere her inne som skriver at de skammer seg over å ha angst. Det er naturlig fordi angst er så irrasjonelt. Man kan plutselig få angst i en kinosal eller i situasjoner der en sitter å skal kose seg. Da føler man seg annerledes og man vil ikke miste ansikt. Jeg selv føler på det samme, men gir råd her inne om at angst og skam ikke hører sammen. i kveld kjørte jeg en gjeng hjem fra fest. Ca 1 time kjøring. Da kjente jeg angsten satt seg før jeg startet turen. Tenkte; hva om panikken tar meg og jeg ikke greier å kjøre? Da vil alle se at jeg får angst, ingen andre kan ta over kjøringen siden de har drukket. Da jeg kom halvveis kom angsten. Jeg tenkte, faen dette går ikke. Jeg begynte å snakke med han ene om jobben hans og hva de holder på med i et vassverk, og styrte fokuset inn i samtalen og bort fra angsten, da slapp det taket. På vei hjem hadde jeg tom bil og angsten var borte. Irriterende at jeg får det slik, samtidig så gjennomførte jeg det, både med samtaler og latter i bilen. Det er ganske vondt å sitte med angst og nervøsitet og på nippet til å få panikk anfall samtidig som man skal holde maska og late som ingenting. Hadde jeg sagt noe om angsten så er det for meg næring til angsten, da blir den verre. uansett, jeg klarte det og det er det jeg skal tenke nå. misunner alle som ikke har angst og sliter med dette, de aner ikke hvor heldig og hvor fri de er. Anonymkode: acadc...170 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490090-fuck-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser flere her inne som skriver at de skammer seg over å ha angst. Det er naturlig fordi angst er så irrasjonelt. Man kan plutselig få angst i en kinosal eller i situasjoner der en sitter å skal kose seg. Da føler man seg annerledes og man vil ikke miste ansikt. Jeg selv føler på det samme, men gir råd her inne om at angst og skam ikke hører sammen. i kveld kjørte jeg en gjeng hjem fra fest. Ca 1 time kjøring. Da kjente jeg angsten satt seg før jeg startet turen. Tenkte; hva om panikken tar meg og jeg ikke greier å kjøre? Da vil alle se at jeg får angst, ingen andre kan ta over kjøringen siden de har drukket. Da jeg kom halvveis kom angsten. Jeg tenkte, faen dette går ikke. Jeg begynte å snakke med han ene om jobben hans og hva de holder på med i et vassverk, og styrte fokuset inn i samtalen og bort fra angsten, da slapp det taket. På vei hjem hadde jeg tom bil og angsten var borte. Irriterende at jeg får det slik, samtidig så gjennomførte jeg det, både med samtaler og latter i bilen. Det er ganske vondt å sitte med angst og nervøsitet og på nippet til å få panikk anfall samtidig som man skal holde maska og late som ingenting. Hadde jeg sagt noe om angsten så er det for meg næring til angsten, da blir den verre. uansett, jeg klarte det og det er det jeg skal tenke nå. misunner alle som ikke har angst og sliter med dette, de aner ikke hvor heldig og hvor fri de er. Anonymkode: acadc...170 Jeg har angstfølelse og uro absolutt hele tiden Anonymkode: c5993...52f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490090-fuck-angst/#findComment-4353490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Del Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har angstfølelse og uro absolutt hele tiden Anonymkode: c5993...52f Du må lære deg å leve med den. Enkelt å greit. Anonymkode: e937a...f33 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490090-fuck-angst/#findComment-4353496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du må lære deg å leve med den. Enkelt å greit. Anonymkode: e937a...f33 Vil ha den bort Har ikke vært slik jele livet Anonymkode: c5993...52f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490090-fuck-angst/#findComment-4353499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.