Gå til innhold

Quetiapin og søvn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hei! 

Jeg bruker 50 mg Quetiapin for søvn. Tok det rundt 24 og sov ca 4 timer. Lurer på om det virker søvndyssende igjen hvis jeg tar nye 50 mg nå? Kjedelig å være våken så tidlig..

Anonymkode: 979f3...c18

Heisann. Jeg ville nok ikke tatt ny dose nå allerede etter kun 4 timer. Prøv å sett på rolig musikk i bakgrunnen, pust med handa på magen hvis du sliter med å sove. 

Anonymkode: ab0b2...dd6

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei! 

Jeg bruker 50 mg Quetiapin for søvn. Tok det rundt 24 og sov ca 4 timer. Lurer på om det virker søvndyssende igjen hvis jeg tar nye 50 mg nå? Kjedelig å være våken så tidlig..

Anonymkode: 979f3...c18

Bruker selv 100mg quetiapin, men kan øke litt hvis jeg føler for der. Jeg sover alltid i økter og innimellom så tar jeg 25-50mg ekstra når jeg våkner første gangen. Det gjør at jeg som regel får noen timer ekstra med søvn. Nå gjør jeg gjerne dette når jeg er på vei inn i en hypomani, for å forebygge.  Har en avtale med legen at jeg kan øke til 200mg uten å rådføre meg med han.  Så hvis du står på 50mg i døgnet, så bør du vel ta det opp med legen først ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...