Gå til innhold

Er metal helse sin hjelpetelefon nede for andre?, forbindelsen blir bare brutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg lurer på: Hva snakker man med slike tjenester om? Været? Hvordan man har det? Hva man tenker på i dag? Hva det blir til middag i dag? For de helt store issuene kan vel ikke snakkes om der. 

Anonymkode: e73e8...804

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på: Hva snakker man med slike tjenester om? Været? Hvordan man har det? Hva man tenker på i dag? Hva det blir til middag i dag? For de helt store issuene kan vel ikke snakkes om der. 

Hva tror du? Ufattelig dumt svar.

Anonymkode: d8198...503

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg snakket om primært sorg etter tap av en nær, selvmordstanker og meningsløsheten jeg kjente på etter å gang på gang ha feilet på ting i livet. De ter selvsagt ikke det samme som en psykolog, men det var en god krykke i den perioden hvor jeg bare trengte at noen lyttet mens jeg sorterte tankene og fikk utløp.

Anonymkode: 0d9b2...2fa

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvde å ringe i dag også. Blir bare brutt når det er min tur. 
Noen som har kommet igjennom siden søndag?

Forsøk å spørre de på chat?

Anonymkode: 668c7...ede

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Forsøk å spørre de på chat?

Ja, de sitter ett annet sted men ga dem beskjed. Sendte e-post til metalhelse også. Er jo litt kritisk at det er noe feil med den telefonen. Tror ikke det kan være noe på min ende.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, de sitter ett annet sted men ga dem beskjed. Sendte e-post til metalhelse også. Er jo litt kritisk at det er noe feil med den telefonen. Tror ikke det kan være noe på min ende.

Ikke lett å vite. Ett annet tips er jo at du kan ta kontakt med Kirkens SOS i stedet? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke lett å vite. Ett annet tips er jo at du kan ta kontakt med Kirkens SOS i stedet? 

Ja. Er bare som regel mange faste som jobber i mh, så er lettere å prate siden de kjenner meg.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja. Er bare som regel mange faste som jobber i mh, så er lettere å prate siden de kjenner meg.

Jeg snakket med de i dag og hadde ingen problemer. 

Anonymkode: 0013a...738

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg snakket med de i dag og hadde ingen problemer. 

Så rart. Er det noe hos meg da?  Har jo ikke problemer med andre samtaler. Står jo i kø og så skjer det samme hver gang. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så rart. Er det noe hos meg da?  Har jo ikke problemer med andre samtaler. Står jo i kø og så skjer det samme hver gang. 

Kan være at problemet er hos deg

AnonymBruker

Var min leverandør. Har happybytes/telenor. Hadde heldigvis en annen som har samme og kom igjennom med hennes telefon.
Så på hennes mobilJeg måtte skru på 5G(auto) og skru av VoLOTE, da kom jeg igjennom.
Har gitt beskjed til både happybytes og mentalhelse. Kom ikke en gang igjennom til hovedkontoret før jeg endret overnevnte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...