Gå til innhold

Er du introvert eller ekstrovert? Her kan du teste deg selv

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også overveiende introvert. Det er ikke så mange år siden jeg forsto at jeg faktisk er veldig introvert. Fordi jeg har veldig gode small talk ferdigheter og er ikke redd for å stå foran store mengder. 

Men ja. Jeg er veldig introvert likevel.

Fortsetter under...

Du er OVERVEIENDE EKSTROVERT!

Trodde jeg ville få en fot i hver leir som svar. Syns jeg klikket på flere introverte svar, feks heller to gode venner enn stort selskap osv. Likevel veldig ekstrovert og det stemmer nok, jeg får energi av folk og blir trist når jeg ikke har noen å være med

Fikk også overveiende introvert til tross for at jeg avga noen svar som dytter meg i ekstrovert retning, ref kommentaren min tidligere i tråden. Finnes det noe bortenfor "Overveiende introvert"? Avsindig introvert? Introvert hinsides all fornuft? 

Annonse

Jeg ble ambivert. Syntes en del av spørsmålene ikke helt fungerte så godt, det ble for mye enten-eller. Som f.eks. hvorvidt man liker bedre å lytte enn å snakke, - her svarte jeg nei, men det ville jeg også ha svart om spørsmålet var formulert motsatt. Jeg har ingen tydelig preferanse. 

Jeg synes også noen av spørsmålene var så vanskelige at jeg kunne slått mynt / krone.

Liker jeg lange prosjekter eller korte løp? Svaret handler mer om forholdene på min jobb enn min personlighet. Tror jeg i alle fall.

frosken skrev (1 time siden):

Jeg ble ambivert. Syntes en del av spørsmålene ikke helt fungerte så godt, det ble for mye enten-eller. 

Det ble jeg også, og jeg savnet også "både-og"-nyanser på enkelte spørsmål. 

laban skrev (3 minutter siden):

Det ble jeg også, og jeg savnet også "både-og"-nyanser på enkelte spørsmål. 

Jeg tok meg litt i det....

Hvis man bruker 2 minutter på å tenke på om man liker korte eller lange prosjekter så er man kanskje litt på den introverte siden...

påskelilje

Jeg ble ambivert. Ingen overraskelse.  Synes, som flere her, at det ble veldig enten-eller, og også at noen spørsmål var doble; "Jeg liker at folk kommer hjem til meg, men ikke at de blir for lenge" Rart at sånne dobbeltheter blir med i en test. Det var flere sånne.

påskelilje skrev (21 minutter siden):

Jeg ble ambivert. Ingen overraskelse.  Synes, som flere her, at det ble veldig enten-eller, og også at noen spørsmål var doble; "Jeg liker at folk kommer hjem til meg, men ikke at de blir for lenge" Rart at sånne dobbeltheter blir med i en test. Det var flere sånne.

Trodde jeg skulle bli ambivert, men ble jo ikke det. Synes som flere av dere andre at det manglet noe. Burde vært et alternativ til og ikke slike doble, som du beskriver her

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...