Gå til innhold

Jeg ser at enkelte skriver at DPS ikke hjalp noenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Gikk på et DPS i Oslo. Aldri møtt så mange inkompetente idiotisk. Bare opptatt av pakkeforløpet og å få meg ut fortest mulig. Fikk diagnosen generalisert angst og metakognitiv terapi. Ble verre. Det viser seg i ettertid at jeg har k-ptsd. Har nå fått god hjelp og har det bedre. DPS var direkte skadelig for meg, skumle greier. 

Anonymkode: f51fc...93a

Skremmende å lese om erfaringen din. Gikk du privat etterpå?

Anonymkode: b058a...539

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (På 9.2.2025 den 20.00):

Når det i utgangspunktet ikke er enighet mellom behandler og pasient verken om hva problemet egentlig er, eller hva som må til for å løse det, hva gjør man da?

Når du ikke er trygg på behandler så vil det ikke fungere, jeg greide ikke å åpne meg og det ble mislykket. jeg ville fortelle om en grusom barndom, men det var vist ikke interassant. Da kommer du ikke videre. Å ha god kjemi er alfa og omega. Jeg har aldri følt på god kjemi. 

Og et mislykket ekteskap var heller ikke noe å snakke om. 

psykedeliker
Sokk skrev (5 timer siden):

Det er bare å virke litt personlighetsforstyrret. Tror det er likegyldig på hvilken måte. 

Av en eller annen grunn oppfattes ikke lengre min tilbøyelighet til å prioritere fakta, vitenskap og kritisk tenkning foran vilkårlige sosiale normer som en personlighetsforstyrrelse. Noe må ha skjedd på veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...